Priceline192 US$
Travelocity183 US$
Trip.com192 US$
Omdömet skrevs 12 mars 2021

Ett härligt besök från början till slut, bra SPA och trevlig resturang med god mat.
Vackra omgivningar med en härlig promenadstig längs med havet mot Norrvikens trädgårdar
Hade ett rum mot havet och det var värt att betala lite extra för.

Tack 2bertil
Omdömet skrevs 11 mars 2021

Hotellet har det vi önskar och kräver av ett högklassigt hotell. Rum, mat och övriga faciliteter passar oss perfekt. Vi återvänder gärna några gånger per år. Har bott även i annexbyggnaderna och funnit även dessa trivsamma. Det nya Top floor spat är ju lysande!

Tack kenne2021
Omdömet skrevs 11 mars 2021

Att besöka Skansen på en måndag i mars visade sig vara helt underbart. Nu kunde vi njuta av deras fina spa, ligga ensamma i det varma vattnet i infinity-poolen och se ut över havet i sol och minusgrader - magiskt! Maten, rummet och servicen i övrigt var som vanligt mycket bra!

1  Tack Hans A
Omdömet skrevs 10 mars 2021

FIna rum, härliga smakupplevelser i restaurangen, fantastisk Roof Top pooler med härliga vyer. Trots restriktioner så hade vi det jättemysigt. Eftersom man MÅSTE skriva minst 200 (!) tecken så skriver jag fortfarande men inget mer om själva omdömet. Nu så...

Tack peterericss0n
Omdömet skrevs 9 mars 2021

Super trevlig service på hela hotellet, stora och fräscha rum med extremt sköna sängar. Mycket variation på spaavdelning och bra och tydliga restriktione. Restaurangen var lugn och harmonisk att sitta i och extremt plus i kanten för gudomlig mat och frukost!

Tack nicolelarsson1