Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com220 US$
Priceline220 US$
eDreams220 US$
CheapTickets220 US$
Prestigia.com226 US$
Omdömet skrevs 10 mars 2021

FIna rum, härliga smakupplevelser i restaurangen, fantastisk Roof Top pooler med härliga vyer. Trots restriktioner så hade vi det jättemysigt. Eftersom man MÅSTE skriva minst 200 (!) tecken så skriver jag fortfarande men inget mer om själva omdömet. Nu så...

Tack peterericss0n
Omdömet skrevs 9 mars 2021

Super trevlig service på hela hotellet, stora och fräscha rum med extremt sköna sängar. Mycket variation på spaavdelning och bra och tydliga restriktione. Restaurangen var lugn och harmonisk att sitta i och extremt plus i kanten för gudomlig mat och frukost!

Tack nicolelarsson1
Omdömet skrevs 9 mars 2021

Maten är helt fantastisk! Fick välja rätter på en tre rätters meny och allt var av bästa kvalitet! Mycket bra service, fina rum och varierat fräscht spa! Rekommenderar absolut att man unnar sig en spa helg här!!

Tack anelvan
Omdömet skrevs 9 mars 2021

Besökte hotellet i mars 2021. Fick ett bra rum med havsutsikt.
Rummet var mycket bra och framförallt kvalitet en på sängarna som verkligen var topp klass.
Använde spa avd samt kallbadhuset och det var bra och fräscha faciliteter.
Tre rätters middag på kvällen där förrätten nog hade stått lite länge innan servering så ett minus där.
Annars gott vinpaket med väl valda viner till maten. Huvudrätt och efterrätt goda.
Smidig check out .
Den enda nackdelen var att dusch handdukarna på rummet var små för normala personer.

Tack T809LAjennyj
Omdömet skrevs 9 mars 2021 från mobil enhet

Ett mysigt hotell i en vacker miljö. Bra mat på hotellets restaurang, bra olika poler, fina rum och launcher i hotellet. Olika närliggande vandringa leder för att se staden och havet. Vi åker gärna hit igen.

2  Tack Weezzzer