Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor183 US$
Travelocity
eDreams
Priceline192 US$
Omdömet skrevs 7 mars 2021

Fattades bubblor i vattenautomaterna i spa'et.
Rörelsesensorn till duschen vid ångbastun funkade inte när man stog i duschen.
Ventilationen på rum 825 låter jättehögt på natten vilket gav dålig sömn..

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack borgasgard
Omdömet skrevs 5 mars 2021

Fantastiskt ställe med skandinavisk design känsla med mycket känsla. Läget vid stranden o havet är magiskt! Rod top en riktig höjdare. Mat o drycker var riktigt bra. Personalen försökte verkligen göra allt för att anpassa i dessa svåra pandemi tider

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack fornback
Omdömet skrevs 5 mars 2021

Underbart spa och superfina rum. Superproffsig och trevlig personal. 100 %coronasäkrad. Kallbadhuset är ju en fantastisk upplevelse. 2 plus i vattnet när vi va där. Rooftopspa är ju i en klass för sig med utsikt över bukten. Vi återkommer

Tack pertomas1964
Omdömet skrevs 2 mars 2021

Skansen har verkligen lyckats med sitt senaste tillskott "Roof Top spa" Fantastisk utsikt, nära till baren och underbar avdelning för avslappning. Kändes nästan som ett 5 stjärnigt spa hotell i någon av Österrikes bättre skidorter - dvs. toppbetyg

1  Tack henricb2013
Omdömet skrevs 2 mars 2021

Mat och rum är förstklassiga på Hotell Skansen, riktig lyx! Det enda enligt mitt tycke är behandlingarna som kändes som de hade avsatt för lite tid, vilket inte gjorde det så avkopplande tyvärr. Personalen påminde mig ett par gånger om tiden, och i slutet vart det fort på med morgonrock och ut. Men förutom det var vistelsen helt perfekt.

Tack j0hannalind