2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com214 US$
Priceline214 US$
Trip.com223 US$
eDreams214 US$
FindHotel236 US$
Omdömet skrevs 2 mars 2021

Skansen har verkligen lyckats med sitt senaste tillskott "Roof Top spa" Fantastisk utsikt, nära till baren och underbar avdelning för avslappning. Kändes nästan som ett 5 stjärnigt spa hotell i någon av Österrikes bättre skidorter - dvs. toppbetyg

Tack henricb2013
Omdömet skrevs 2 mars 2021

Mat och rum är förstklassiga på Hotell Skansen, riktig lyx! Det enda enligt mitt tycke är behandlingarna som kändes som de hade avsatt för lite tid, vilket inte gjorde det så avkopplande tyvärr. Personalen påminde mig ett par gånger om tiden, och i slutet vart det fort på med morgonrock och ut. Men förutom det var vistelsen helt perfekt.

Tack j0hannalind
Omdömet skrevs 1 mars 2021

Ett mediokert hotell med ett mediokert spa. Dålig kvällsmeny men fantastisk frukostbuffé! Personalen gör inget extra. Fantastiskt läge. Välj inte villahusen som rum. Ni märker snabbt att ni ångrar er!

Tack filipstepanoski
Omdömet skrevs 1 mars 2021

Vi hade en väldigt fin upplevelse på hotellet, allt var till full belåtenhet, framförallt rummet och maten på restaurang Strand. Att februari-vädret levererade en solig vårdag gjorde inte saken sämre. Hit kommer vi absolut tillbaka!

Tack R7144LYhelen
Omdömet skrevs 1 mars 2021

Fantastisk Roof-top med Infinitypool och WOW-utsikt! Gudomlig mat på restaurang SAND med Highclass-servicebemötande i samband med mannens 50-årsfirande! Mat och dryck och boende i TopQuality! Barnen älskade att bada i den varma fyrklöverpoolen efter middagen och sedan chilla på rummet. Vi kommer absolut tillbaka!

Tack annasjodin