2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com214 US$
Priceline214 US$
Trip.com223 US$
eDreams214 US$
FindHotel236 US$
Omdömet skrevs 1 mars 2021

Ett mediokert hotell med ett mediokert spa. Dålig kvällsmeny men fantastisk frukostbuffé! Personalen gör inget extra. Fantastiskt läge. Välj inte villahusen som rum. Ni märker snabbt att ni ångrar er!

Tack filipstepanoski
Omdömet skrevs 1 mars 2021

Vi hade en väldigt fin upplevelse på hotellet, allt var till full belåtenhet, framförallt rummet och maten på restaurang Strand. Att februari-vädret levererade en solig vårdag gjorde inte saken sämre. Hit kommer vi absolut tillbaka!

Tack R7144LYhelen
Omdömet skrevs 1 mars 2021

Fantastisk Roof-top med Infinitypool och WOW-utsikt! Gudomlig mat på restaurang SAND med Highclass-servicebemötande i samband med mannens 50-årsfirande! Mat och dryck och boende i TopQuality! Barnen älskade att bada i den varma fyrklöverpoolen efter middagen och sedan chilla på rummet. Vi kommer absolut tillbaka!

Tack annasjodin
Omdömet skrevs 1 mars 2021

Mycket fint hotell med perfekt läge för spa. Lite trångt i rumet. Väldigt hjälpsam personal och pga Covid var det inte lönt med besök till kallbadshuset då bara 4 fick vara i bubblebad och bastu, där njöt redan max antal folk en bra stund innan man fick struntdade i det och då fick kallbadet utebli

Tack sRc1970
Omdömet skrevs 28 februari 2021

Fantastiskt hotell med bra service, fräsch och fin anläggning, underbar restaurang men inte minst underbar personal och bemötande var vi än kom! Har aldrig velat åka på spa tidigare men vill redan nu boka in nästa besök! Laddad med positiv energi! Tack!

Tack Spacation2021