Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Vi firade födelsedag här en helg i september. Läget är superbra och fint hotell. Tennispaviljongen var inte så rolig med nerslitna rum och kändes inte rent. + För väldigt sköna täcken & trevlig 3-rätters. Tyvärr trångt i spaaet och lite tråkiga pooler.

• Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack philipparosenskold
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Helt otroligt måste upplevas, fin service och underbart läge vid havet. Vi åkte dit två tjejkompisar, njöt av tillvaron i goda vänners lag och besökte SPA och kallbadhuset flera ggr under detta dygn vi var där

• Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack sandraaF2450SG
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Trevligt och rogivande hotell i fin miljö och med god mat. Bra och flera alternativ i spaavdelningen och hög standard på service och rum. Fina vandringsalternativ i närheten och möjlighet till naturupplevelser.

• Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack JWI919
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

bra omtänksamt, bra miljö god atmosvär närhet enkelhet havsluft,,byggnadstil, tillvaratagnde av miljö.gym, avkoppling frukostservice , närhet intressanta människor, närhet till tennis. yoga, gruppgemenskap

• Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack ankijansson
Omdömet skrevs 28 september 2018

Om man vill åka på SPA, finns det betydligt bättre alternativ. Utbudet var litet och inte särskilt avkopplande. Maten var god. Servicen i övrigt går inte att klaga nämnvärt på men som sagt, för det priset så anser jag inte att det var en riktig SPA-upplevelse.

• Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack Asli869