Omdömet skrevs 11 september 2018

Fint hotell. God mat. Behaglig, kunnig personal. Härligt läge. Hög komfort. . Vackra omgivningar, sköna promenadstigar. Bekväma rum med utsikt över havet. Skönt spa. Fräscht överallt, lätt att ta sig till kallbadhuset

• Bodde här: september 2018, reste med familjen
Tack olssan64
Omdömet skrevs 1 september 2018

Service och boende i världsklass! Alltid lika trevlig personal som tar hand om en när man kopplar av hos er! Tyvärr så bjöd havet på dåliga möjligheter till bad denna gången men då njuter man i spa avdelningen,

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack per63andersson
Omdömet skrevs 1 september 2018 från mobil enhet

Mitt rum var lite mindre än min kollegas och iskallt. Man kunde sätta igång en värmefläkt som bullrade så högt att jag vaknade på natten. Min andra kollega fick ett vindsrum högst upp med ett pyttelitet fönster. Det rummet var enormt instängt i luften. Frukostbuffén var helt okej. Inget speciellt men hade det vanliga. Spat är mysigt med totalt tre pooler (en varmvattenpool inomhus, en utomhus och en vanlig pool inomhus. Får jag välja tar jag hellre Torekov spa i grannbyn

Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Tack Lojsie
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Bästa konferens- och spa-hotell? Förmodligen! Mysigt ställe med fin utsikt, fantastisk mat och fint spa. Rummet jag hade var litet men fullt tillräckligt eftersom det finns gott om fåtöljer och soffor i allmänna utrymmen. Rent och välstädat och mycket trevlig personal. De verkar trivas på sin arbetsplats. Mycket bra frukost och fika.

Bodde här: augusti 2018, reste i arbetet
Tack Rutger M
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Vi hade en underbar helg på hotell Skansen vi uppgraderade till femrätters middag båda kvällarna samt brunch på lördagen fantastiskt gott! Frukosten är toppen! Underbart med kallbadhuset samt den lugna avdelningen i spa området med de gungande stolarna.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Jörgen N