Mitt rum var lite mindre än min kollegas och iskallt. Man kunde sätta igång en värmefläkt som bullrade så högt att jag vaknade på natten. Min andra kollega fick ett vindsrum högst upp med ett pyttelitet fönster. Det rummet var enormt instängt i luften. Frukostbuffén var helt okej. Inget speciellt men hade det vanliga. Spat är mysigt med totalt tre pooler (en varmvattenpool inomhus, en utomhus och en vanlig pool inomhus. Får jag välja tar jag hellre Torekov spa i grannbyn

Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Tack Lojsie

Bästa konferens- och spa-hotell? Förmodligen! Mysigt ställe med fin utsikt, fantastisk mat och fint spa. Rummet jag hade var litet men fullt tillräckligt eftersom det finns gott om fåtöljer och soffor i allmänna utrymmen. Rent och välstädat och mycket trevlig personal. De verkar trivas på sin arbetsplats. Mycket bra frukost och fika.

Bodde här: augusti 2018, reste i arbetet
Tack Rutger M

Vi hade en underbar helg på hotell Skansen vi uppgraderade till femrätters middag båda kvällarna samt brunch på lördagen fantastiskt gott! Frukosten är toppen! Underbart med kallbadhuset samt den lugna avdelningen i spa området med de gungande stolarna.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Jörgen N

I kombination med kallbadhuset är det ett hotell i världsklass. Läget är fantastisk och byggnaden är mycket genomtänkt och väl utformad. Rummen är bra och har generösa ytor. Bemötandet är trevligt och omhändertagande.

• Bodde här: augusti 2018, reste med vänner
Tack mikaelmongard

Väntat oss mycket mer av frukosten. Bo inte i annexet, dystert och luktar rök i korridoren. Väldigt tråkigt att kallbadhuset inte har längre öppettider, stort minus. Man hinner inte både gå på spa och bada i kallbadhuset. Ganska mycket traskande om man inte bor i huvudbyggnaden. Baren på Spa-delen stänger tidigt, tråkigt. Boka taxi innan ni kommer!!! Finns knappt några bilar i Båstad. Stort minus att inte bli informerad om det,

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Kokos68