Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Vi hade en underbar helg på hotell Skansen vi uppgraderade till femrätters middag båda kvällarna samt brunch på lördagen fantastiskt gott! Frukosten är toppen! Underbart med kallbadhuset samt den lugna avdelningen i spa området med de gungande stolarna.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Jörgen N
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

I kombination med kallbadhuset är det ett hotell i världsklass. Läget är fantastisk och byggnaden är mycket genomtänkt och väl utformad. Rummen är bra och har generösa ytor. Bemötandet är trevligt och omhändertagande.

• Bodde här: augusti 2018, reste med vänner
Tack mikaelmongard
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Väntat oss mycket mer av frukosten. Bo inte i annexet, dystert och luktar rök i korridoren. Väldigt tråkigt att kallbadhuset inte har längre öppettider, stort minus. Man hinner inte både gå på spa och bada i kallbadhuset. Ganska mycket traskande om man inte bor i huvudbyggnaden. Baren på Spa-delen stänger tidigt, tråkigt. Boka taxi innan ni kommer!!! Finns knappt några bilar i Båstad. Stort minus att inte bli informerad om det,

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Kokos68
Omdömet skrevs 26 augusti 2018

Fantastisk miljö att vistas i som spa kund. Kallbadhuset ligger helt fantastiskt med bra omklädningsrum och en underbar bastu med utsikt över havet. Restaurangen hade god mat frukosten hade mycket att välja på.

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack sandellhelene
Omdömet skrevs 22 augusti 2018

Skansen har ett jätte bra läge i Båstad där man får en mix allt att både kunna bada i Kallbadhuset eller varva ned på Skansen Spa,eller minga bland alla andra ta en god drink på någon av barerna eller äta god mat på restaurangerna runt om. Rummen är super fina och välstädade och har allt man behöver.

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack SabinaWK