Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Väntat oss mycket mer av frukosten. Bo inte i annexet, dystert och luktar rök i korridoren. Väldigt tråkigt att kallbadhuset inte har längre öppettider, stort minus. Man hinner inte både gå på spa och bada i kallbadhuset. Ganska mycket traskande om man inte bor i huvudbyggnaden. Baren på Spa-delen stänger tidigt, tråkigt. Boka taxi innan ni kommer!!! Finns knappt några bilar i Båstad. Stort minus att inte bli informerad om det,

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Kokos68
Omdömet skrevs 26 augusti 2018

Fantastisk miljö att vistas i som spa kund. Kallbadhuset ligger helt fantastiskt med bra omklädningsrum och en underbar bastu med utsikt över havet. Restaurangen hade god mat frukosten hade mycket att välja på.

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack sandellhelene
Omdömet skrevs 22 augusti 2018

Skansen har ett jätte bra läge i Båstad där man får en mix allt att både kunna bada i Kallbadhuset eller varva ned på Skansen Spa,eller minga bland alla andra ta en god drink på någon av barerna eller äta god mat på restaurangerna runt om. Rummen är super fina och välstädade och har allt man behöver.

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack SabinaWK
Omdömet skrevs 21 augusti 2018

Trevligt Hotell vid vattnet! Bra möjligheter att njuta av det havsnära läget, trevligt brunch och frukostbuffé. Hyfsat enkelt att ta sig till flygplatsen. Bra för större sällskap som reser ihop eller deltar i event.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack fredrik57
Omdömet skrevs 20 augusti 2018

Servicen var utmärkt alert och kunnig personalRummet fantastiskt med havsutsikt, mitt för kallbadhusetLäget med närheten till bad, promenader.Atmosfären, ute baren, miljön o maten. Hade lite otur med vädret, men det var i alla fall uppehåll.

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack bertilojanet