Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Här är det lätt att trivas då allt är inriktat på ett skönt och avslappnat tillstånd. Omgivningarna är helt fantastiska med havet, bokstavligen, utanför fönstret där kustlinjen kan följas med blicken bort till horisonten.

Rummet var fint inrett med bra kvalité på sängkläder och täcke. Kuddarna var lagom mjuka utan att vara pösiga och där fanns fler kuddar per säng. Madrassen var mellan till fast och var utmärkt för mig. Badrummet hade bra hygienartiklar som inte bara doftade gott utan kändes välgörande. (Schampo, balsam, duschkräm i lotion) Handdukarna är mjuka och har bra uppsugningsförmåga och finns även i SPA-avdelningen. På rummet finns även den badrock och tofflor som du kan ta med till SPA:t och kan bytas ut mot torra när du badat klart.

Kallbadhuset har herr- och damavdelning med bastu och dusch. Gemensam, större jacuzzi finns i mitten som är gemensam.

På Hotellets nedre plan finns SPA:t. Allt utom omklädningsrum är gemensamt. En medelstor pool med varmt vatten finns med ”relaxstolar” runt om i den öppnare delen. I rummen bredvid finns bastu, ångbastu, japanskt bad, takduschar mm.

Vart man än befinner sig på hotellet så är personalen mycket hjälpsam och har ett bra sätt att bemöta kunderna. De har verkligen slagit fast att ”med ett leende kommer man långt!”

Rekommenderas!

(Restaurangen Sand har fått en separat bedömning men rekommenderas den med.)

Datum för vistelsen: mars 2018
2  Tack 165claesb
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt ställe för konferens med spa-möjligheter. Maten håller hög klass. Spa-avdelningen är inte stor men fullt tillräcklig efter en dags arbete. Gymmet i bra skick. Dock dras omdömet ner på grund av att jag befann mig på en arbetsplats. Min lugna avslappnande morgon blev långt från det när maskinerna körde igång i rummet bredvid. Trevligt bemötande i receptionen men då var redan skadan skedd. Ser fram emot fler besök men då med morgonro.

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack anepet1
Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Har säkert bott här fler än 20 gånger.
Hotel, restaurang och spa har en gemensam framgångsfaktor. De levererar kvantitet på ett personligt och proffesionellt sätt. Alltid mycket gäster, men alltid personligt och trevligt.
Alltid roliga menyer och mycket hög klass i restaurangen . SPA avdelningen är Sveriges bästa tycker jag.
Personalen är ytterst proffsig.

Tyvärr är luftkonditioneringen ett skämt, vilket gör att jag aldrig bor här på sommaren längre.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Andreas S
Omdömet skrevs 21 januari 2018

Rummen i annexet är inte jättekul. Fungerar för en konferensgäst, men inte annars. Lunch och frukost var bra, men middagen på kvällen var en sorglig historia. Restaurangen klarade inte av att servera varm mat till ett större sällskap. Särskilt illa var det för vegetarianerna som fick en klyfta stekt kål.

Datum för vistelsen: januari 2018
1  Tack EliMal
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Vi blev inkvarterade i annexet. Rummet kändes som ett typiskt rum på en konferensanläggning, dvs inte särskilt spännande men fräscht. Läget vid havet är väldigt fint. Frukosten var riktigt fin med allt man kan tänka sig och till och med eggs Benedict och våfflor mm.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Swede1979