Hej,
Tack så mycket för att ni tog er tid att dela med er av er upplevelse hos oss. Vi är väldigt glada att ni återvände till oss för att fira jul och att ni uppskattade hotellets miljö, renlighet, de nyrenoverade omgivningarna och vår frukostbuffé. Det är alltid vår ambition att skapa minnesvärda vistelser för våra gäster.
Med det sagt är vi verkligen ledsna över att höra att er upplevelse av restaurangen och julbordet inte levde upp till förväntningarna denna gång. Vi ber om ursäkt för att servicen inte höll den standard vi eftersträvar, och vi förstår er frustration över att behöva vänta länge både på mat och dryck samt att ni inte fick den uppmärksamhet ni förtjänar vid ert bord.
Vi beklagar också att ni upplevde att dessertbordet och de vegetariska alternativen var mindre tillfredsställande i år jämfört med tidigare.
Vi hoppas att ni trots besvikelsen kan tänka er att ge oss en ny chans i framtiden, så att vi får möjligheten att överträffa era förväntningar igen.
Vänliga hälsningar,
Carina Wallen
Guest Relations Manager