Agoda.com
1 950 kr
Frukost ingår
Inga bokningsavgifter
Omdömet skrevs 25 november 2023

Bra service, god mat, poolhuset fantastiskt! Lekmöjligheter för barnen. Det ligger väldigt vackert vid havet! Det är lätt att nå hotellet från E6:an!
Sovrummet var lite trångt dock, kändes instängt och dåligt med ytor vid sängen. Hyllan ovanför var lite väl högt upp.

Tack s0len9
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2023

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Er feedback är viktig för oss och vi strävar ju att alltid göra våra gäster så nöjda som möjligt.

Omdömet skrevs 19 november 2023

Tredje gången på detta fantastiska hotell och vi kommer definitivt tillbaka. Fantastiskt avkopplande för familj. Maten, rummet, bemötande av all personal, läget på hotellet, superbra!
Hotell Riviera strand är ett vinnande koncept för en barnfamilj på minisemester

Tack jsundling2023
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2023

Tack så mycket för din underbara feedback, jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor. Jag är mycket glad att höra att ni hade en så positiv upplevelse hos oss.

Omdömet skrevs 14 november 2023

Vi hade underbara dagar på Riviera strand i somras! Vi hade bokat paket med standardrum mot innergård och poolhus + middag. Rummen hölls alltid rena och städade. Middagarna var jättegoda och det var aldrig något problem om man som min man är, allergisk mot ganska mycket. Alla i restaurangen hade en "allt är möjligt"-inställning. Flera alternativ för barnen, både buffé och a la carte - mycket uppskattat! Kul med biljardbord och spel/pingis. (Kanske skulle det behövas ytterligare ett biljardbord eftersom det ibland var upptaget).

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Karolinjo
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2023

Tack så mycket för din fina feedback, även om det var ett tga sedan ni var hos oss. Det gläder oss och jag kommer dela dina kommentarer med mina kollegor. Speciellt till våra servicestjärnor.

Omdömet skrevs 13 november 2023

Jätte trevligt,det var en fantastisk plats för barn i sportlandet med tennis 🎾,bandy 🏒,mini golf ⛳️ ,biliard 🎱,fotboll ⚽️,pingis 🏓.pollet var fint ,maten var bra i restaurangen,fantastisk utsikt😄

Tack barkrobe

Omdömet skrevs 4 november 2023

Vi är mycket nöjda med vår vistelse.
Barnbarnen ( 8år och 10 år) hade jätteroligt och mor och mormor njöt även de.
När vi inte badade i poolhuset var
10 åringen i sportrummet och 8 åringen pysslade och ritade i i pysselrummet.
Personalen mycket vänlig och serviceminded.
Sängarna sköna och god mat , glassmaskinen uppskattades särskilt av barnbarnen!
Vi återkommer gärna!

Tack evafunkquist
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2023