Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Martin
Stockholm, Sverige

Fina lokaler och rum men..

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 9 aug. 2023
Fina lokaler och rum men där tar det slut.
Fick ingen spa känsla då det var stökigt i poolhuset, sen fanns det inte så mycket mer att göra än bada.
Maten var ingen vidare, kändes som en hemlagad middag. När jag äter ute ska det vara en liten smakupplevelse, det är ju ändå en kock som lagar maten. Så maten var inte rolig men frukosten var okej.

Väldigt dyrt, fick inte det lilla extra som man vill ha för dom pengarna.
Två vuxna och två barn och det kostade över 5000 kr. Då äter inte barnen speciellt mycket, varken frukost eller middag. Kanske var värt 3000 kr för en natt.

Vi önskade lite mer spa upplevelse, bad, bastu, ångbastu, relax, varma pooler osv.
Resetyp: Reste med familjen
3,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
3,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
3,0 av 5 bubblorService
3,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Riviera Strand, svarade på det här omdömet
Svarade 9 aug. 2023
Stort tack för ert omdöme efter er vistelse hos oss på Hotel Riviera Strand. Det gläder oss att läsa att ni gillade ert rum och våra lokaler. Vårt hotell är inget spa-hotell utan ett konferens- och familjehotell. Vi har två systerhotell som erbjuder spa; Hotel Skansen och Torekov Hotell. Under vintern kommer vi bygga en stor utomhuspool med ett fint poolområde och det hoppas vi ska ge ett bra mervärde.

Beklagar att ni inte gillade vår mat.

2 878 kr
    3 270 kr
0.0 km från Hotel Riviera Strand
Ingen förskottsbetalning krävs
8.8 km från Hotel Riviera Strand
Midsommar firande med musik och dans
Bli belönad med One Key
10.2 km från Hotel Riviera Strand
Precis vid stranden
Visa fler hotell i Bastad
Omdömet skrevs 7 augusti 2023

Vilket ställe passar för alla gammal som ung alla kan ha det bra, passar den som vill ta det lugnt eller de som vill vara aktiva. Hotellet har allt man kan begära och personalen är helt fantastisk. Superställe!

Tack Inspire05487648787
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2023

Wow, vilken fin recension vi fick av er efter ert besök hos oss på Hotel Riviera Strand. Det värmer i vårt hotellhjärta att ni ser hotellet på samma vis som vi. Det finns något för alla.

Omdömet skrevs 5 augusti 2023 från mobil enhet

Vi reste med en dvärgtax som vi har gjort flera gånger tidigare. Hon har egen hundväska och matskålar. När jag checkade ut efter endast en övernattning lades 500kr till på priset för hunden.
Jag vet inte om jag blev chockad men vi har aldrig betalat så mycket för hunden, inget extra ingick. Det fanns inte ens en vattenskål till hunden på rummet, vilket det oftast gör numera på hotell som tar emot hundar.
Omgivningarna är väldigt fina för både människor och hundar med härligt skogsparti och lång strand, inga synpunkter där.
Vi kommer däremot att välja andra alternativ nästa gång vi besöker Båstad, eftersom 500kr/natt för en liten hund inte leder till återkommande besök. Vilket kanske är hela syftet med det höga priset?

Tack L8ttas
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2023

Hej,
Tack för ert besök på Hotel Riviera Strand och för att ni tar er tid att ge oss feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss.

Vi noterade att vi inte levde upp till era förväntningar, och det ber vi om ursäkt för. Dina åsikter och upplevelser ska jag ta vidare internt och ändra det vi kan. Vi strävar hela tiden efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter om avgiften för er hund. Vi tar samma avgift oavsett storlek på hund då det sker extra städning på rummet efter husdjur. Vi beklagar att ni inte fick informationen redan från start.

Vi hoppas såklart att ni ger oss en chans till att få se er hos oss igen!

Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 5 augusti 2023 från mobil enhet

Vi bodde här två nätter med två barn.

Bra rum - härlig balkong, sköna sängar
Toppenläge nära havet och gångavstånd till Båstad
Toppen att man kan hyra cyklar - men borde inte detta ingå för över 5000 kr per natt?

Servicen var sådär
Restaurangen är KAOS - både middag och frukost
Rekommenderar inte Familjepaketet, dyrt och du får inte särskilt mycket för pengarna. Middagen som ingår är förvald så du får inte välja vad du vill äta och ingen dricka ingår. Menyn var inte särskilt spännande, vi fick jaga personalen för att få bli serverade och sedan igen för att få vatten och bröd, sedan igen för att få lite smör (se punkt 1 - servicen var sådär). Vi beställde en flaska vin och fick en halvdrucken flaska.

Lite Fawlty Towers känsla över servicen på hotellet men läget var verkligen toppen. Kommer vi tillbaka? Tveksamt.

Tack Lena B

Tack för ert besök på Hotel Riviera Strand och för att ni tar er tid att ge oss er feedback. Era åsikter och upplevelser är så viktiga för oss, både de bra och de mindre bra med förbättringsmöjligheter.

Vi noterade att vi inte helt levde upp till era förväntningar, och det ber vi om ursäkt för. Dina åsikter och upplevelser ska jag ta vidare internt och ändra det vi kan. Vi strävar hela tiden efter att utvecklas och uppskattar dina åsikter.

Vi hoppas såklart att ni ger oss en chans till att få se er hos oss igen!

Med leende hälsning

Omdömet skrevs 1 augusti 2023 från mobil enhet

Allt är bra utom frukosten, den är faktiskt under all kritik. Brödet är segt, utbudet generellt skralt (två juicer, inget stekt ägg, ingen omelette, en smoothie, inga shots, två ostar etc) och att gästerna själva ska göra sina våfflor med kladd och kö är anmärkningsvärt. Jämfört med Hotel Tylösand är denna frukosten ingenting och betalar man 4000 kronor per natt som vi gjorde måste allt vara bra. För det priset har man inte råd med såna svagheter i erbjudandet. Annars var allt bra, rummen fina för en familj och poolhuset bra.

Tack Johnnybowler

Tack för att ni delar er feedback med oss efter er vistelse på Hotel Riviera Strand. Det var tråkigt att ni inte gillar vårt frukostutbud. Vi har ca 600 gäster (varav nästan hälften barn) per natt på sommaren så det kan bli kö vid vissa tider, och det beklagar jag. Vi ska ta denna feedback vidare. Glad att läsa att allt det andra var bra.

Välkomna åter!

Omdömet skrevs 30 juli 2023

Kan rekommendera alla som har barn att åka hit. Här kan du släppa barnen fria att leka och stimma runt utan att få dåligt samvete eller oroa dig för att du stör övriga gäster. Allting är väldigt fräschat och fin och i mycket bra skick.

Tack StenrikN
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2023

Stort tack för ert höga betyg efter er vistelse hos oss på Hotel Riviera Strand. Det gläder oss att läsa er fina recension.