Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
lisbethljungdahl

Generationsfest

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 31 jan. 2023
Sysselsättning för alla åldrar. Bekvämt med gratis garage. Bra läge med fina promenadstråk och nära till bad i havet. Stor härlig lounge när man är stort sällskap att samlas i.

Saknade dock ett spa med behandlingar, massage mm
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Carina Wallen, MarketingHotel Riviera Strand, svarade på det här omdömet
Svarade 1 feb. 2023
Varmt tack för din fina recension efter er vistelse med hela familjen på Hotel Riviera Strand. Våra två systerhotell har spa-behandlingar, och hos oss har vi satsat på familjer med barn. Extra tack för högsta betyg.

2.1 km från Hotel Riviera Strand
        • Agoda.com
        13.2 km från Hotel Riviera Strand
        Visa fler hotell i Bastad
        Omdömet skrevs 29 januari 2023

Utsikten, maten, rummen, personalen, loungedelen som och inte minst frukosten.
        Tack för en härligt avkopplande vistelse. Utsikten från rummet och restaurangen är magisk. Sicken pärla i fantastisk miljö. :)

Tack patriciamalmgren
        Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2023

Vilken härlig recension vi fick efter ert besök hos oss på Hotel Riviera Strand. Extra tack för högsta betyg. Det gläder oss!

Omdömet skrevs 23 januari 2023

Ett härligt hotell med fantastiskt läge, hjälpsam personal, rent och härligt rum och god mat.
        Kanske lite för många barn i poolen. Det blev lite stänkigt emellanåt. Det var en härlig upplevelse både för mig och mitt barnbarn.

Tack bibbironnerfalk
        Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2023

Varmt tack för era fina ord om vårt Hotel Riviera Strand. Mysigt att ni var här med ert barnbarn. Det gläder oss att ni trivdes och gav oss högsta betyg.

Omdömet skrevs 22 januari 2023

En lugn och mysig dag/natt med min 5åriga son. Som älskade frihet lek aktivitet och pool. Mamma fik lugn och mys och god mat. Toppen!
        Vilket lägenhet rymlig med ett mysigt intryck samt utsikt mot havet gav ett fantastisk upplevelse.

Tack camillaedvinsson
        Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2023

Tack för en riktigt positiv recension efter vistelse med er son på Hotel Riviera Strand. Det gläder oss att ni var så nöjda att ni också gav oss högsta betyg.

Omdömet skrevs 11 januari 2023

Trevlig bemötande och fina rum. Detta hotell är vår "to-go" för familj.
        Det finns gott om lekytor för barn samt garage för parkering. Poolen är ren och det finns trevliga badleksaker för barnen.
        Maten var super.

Datum för vistelsen: december 2022
        Tack linush737
        Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2023

Vad trevligt att ni brukar bo hos oss på Hotel Riviera Strand med familjen. Stort tack för en jättefin recension och att ni gett oss högsta betyg. Det värmer vårt hotellhjärta.

Omdömet skrevs 11 januari 2023

Trevligt familjehotell som såg till så att barn och familj trivdes. God mat i restaurangen. Trevlig och hjälpsam personal. Fint poolområde. Nära till havet och nära in till Båstad. Fina promenadstråk vid havet och i skogen. Möjlighet att låna cyklar.

Tack fartygsingenjoren

Stort tack för en jättefin recension efter er vistelse hos oss på Hotel Riviera Strand. Kul att ni trivdes hos oss och med våra omgivningar.