Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 14 september 2022

Mycket trevligt boende med ett perfekt läge.
En utsikt man inte ser sig mätt på.
Bra plats för bil.
God mat och frukost.
Snygga och rymliga rum med hög standard.
Trevliga miljöer både ute och inne.
God service.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack martinnilsson2022
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2022

Vad trevligt att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand. Stort tack för en jättefin recension och att ni gav oss högsta betyg. Det gläder oss! Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 13 september 2022

Underbar miljö, rent och fräscht överallt. Rummet var gudomligt och hade allt och mycket mer. Ville stanna mycket längre, var så mysigt och lyxigt. Poolhuset var så fint och uppskattat av hela familjen. Frukostbuffén var fantastisk

Datum för vistelsen: september 2022
Tack deniseandersson

Vad roligt att ni trivdes hos oss på Hotel Riviera Strand. Stort tack för en superfin recension! Härlig beskrivning och dessutom högsta betyg. Tack och välkomna åter!

Omdömet skrevs 28 augusti 2022

Fräscht och härliga rum. Personalen är toppen och maten supergod. Alltid lika nöjd. Hade dock önskat att det kommer lite nya och roligare leksaker i poolen, känns som att det utbudet börjar tunnas ut och det behöver uppdateras.
Annars är allt toppen och längtar redan till vårt nästa besök!

Tack annahahlberg
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2022

Vad roligt att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand. Stort tack för en fin recension och högsta betyg - och tack för tipset.
Vi önskar er varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 16 augusti 2022

Fantastiskt läge precis vid havet.
Stora, rymliga, välplanerade rum med härlig terass.
Detta är ett riktigt paradis för barnfamiljer och Båstad en härlig stad för både vuxna och barn.
Varma rekommendationer!

Tack Trail791750
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2022

Stort tack för att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand och upplevde det som utomlands. Tack för för högsta betyg och en fin recension, det gläder oss.

Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 16 augusti 2022

Hög service och superb mat i de skönaste omgivningar.
Man blir bra omhändertagit på Riviera. Stora rum med eget kök, stor altan och härlig utsikt. Maten är en upplevelse. De många barn stör ej, men tydligen trivs med egen buffé och personal, som vet hur man hantera de små kunder

• Restyp: Reste ensam
Tack uvosummer
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2022

Stort tack för att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand och gav oss högsta betyg. Vilken fin recension och beskrivning ni ger. Vårt hotell är extra barnvänligt på sommar och skollov. Varmt välkomna åter!