Lol.travel
FindHotel
Etrip
Omdömet skrevs 16 augusti 2022

Hög service och superb mat i de skönaste omgivningar.
Man blir bra omhändertagit på Riviera. Stora rum med eget kök, stor altan och härlig utsikt. Maten är en upplevelse. De många barn stör ej, men tydligen trivs med egen buffé och personal, som vet hur man hantera de små kunder

• Restyp: Reste ensam
Tack uvosummer
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2022

Stort tack för att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand och gav oss högsta betyg. Vilken fin recension och beskrivning ni ger. Vårt hotell är extra barnvänligt på sommar och skollov. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 15 augusti 2022

Läget och de stora ytorna gör att det aldrig upplevs som trångt. Restaurangen var superb med avdelat rum endast för vårt stora sällskap. Vi kunde hålla tal och sjunga utan att störa andra gäster samt att det kändes familjärt trots att vi var runt 90 personer på plats. Mycket bra för alla barnfamiljer som deltog. Tror de flesta i vårt sällskap är mycket nöjda med vistelsen hos er.

Tack lislandeman

Stort tack för en jättefin recension efter att ni bott hos oss på Hotel Riviera Strand! Så härligt det låter med familjär träff i vår nya restaurangdel. Det gläder oss att alla var nöjda och för högsta betyg. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 15 augusti 2022

Bokade ett rum med havsutsikt men fick ett utan. Påpekade detta för hotellet varpå svaret blev att hotellet haft problem med rumsbeskrivningen på en av de kända oberoende bokningssidorna. Rummen matchar helt enkelt inte beskrivningen och hotellet har inte heller gjort några åtgärder trots att detta varit känt en tid. Ingen kompensation erbjöds heller.

• Restyp: Reste ensam
Tack 3s9jearh67

Tack för att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand. Det finns ett fåtal rum med havsutsikt, trots att vi ligger strandnära. Jag beklagar att du blev besviken när ditt rum inte hade havsutsikt, och vi hade gärna bytt rum om det inte var fullbokat hotell. Vi önskar er varmt välkomna åter om ni vill ge oss en chans till.

Omdömet skrevs 12 augusti 2022

Allt mycket bra, men svagt kaffe varje morgon till frukosten. Hade varit trevligt med en utomhuspool och möjlighet till tex massage etc för vuxna. Väldigt fina rum med allt man kan önska sig. Som vanligt, så saknade jag fler krokar för kläder.

Tack jespernilss0n
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2022

Tusen tack för din fina recension efter att ni bott hos oss på Hotel Riviera Strand. Vi är så tacksamma för högsta betyg. Vi har planer för en utomhuspool i framtiden, och vi tackar för dina övriga tips på förbättringar. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 11 augusti 2022

Passade mycket bra både för mina barn, 11 och 12 år, med alla roliga aktiviteter, samt för min mamma som har svårt att röra sig och går med rullator. God mat i restaurangen, god frukost, nära till stranden och ett trevligt, men ganska litet, poolhus.

Tack gweniwer

Stort tack för en jättefin recension efter att ni bott hos oss på Hotel Riviera Strand. Extra tack för högsta betyg och härlig beskrivning av vårt familjevänliga hotell. Varmt välkomna åter!