Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 24 juli 2022

Toppen för en liten familjesemester! Läget vid havet är härligt. Perfekt för löpturer i området. Ganska dyrt men mycket kul att göra för barnen. Vid fick steakhousebuffe och den var mkt bra. Så även frukosten.

Tack saraO772BB
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2022

Vad roligt att ni hade en bra familjesemester hos oss på Hotel Riviera Strand. Tusen tack för en jättefin recension och högsta betyg. Det värmer vårt hotellhjärta. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 24 juli 2022

Vi hade åter ett par underbara dagar på Hotell Riviera Strand med mycket bad, avkoppling och god mat. Vi har varit där tidigare så vi visste ganska väl vad vi kunde förvänta oss. Rummen är stora (även det billigaste som vi bokade) och de är som en egen liten lägenhet med hall, badrum, sovalkov, köksdel, vardagsrum och stor balkong. SPA-avdelningen är härlig med varmt vatten och mycket lekmöjligheter för barnen samt avkoppling för vuxna.

Tack Mats P

Vad härligt att ni hade en underbar avkoppling hos oss på Hotel Riviera Strand. Jag ler när jag läser er fina recension och vi tackar även för högsta betyg. Kul att ni är återkommande gäster, och självklart hoppas vi att ni kommer tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 19 juli 2022

Det är toppen som vanligt men denna gång fungerade inte städningen och juicen tog slut på frukosten. Mycket bra service på cykeluthyrning som fungerade perfekt och väldigt trevlig personal i receptionen.

Tack skooghold
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2022

Tusen tack för att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand. Tack för en bra recension och beskrivning av er vistelse. Vi beklagar att juicen tog slut, såklart. Jag ska undersöka vad som hände med städningen. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 18 juli 2022

Vi betalade 5000 kr för en hotellnatt (alltså mer än det kostar att bo på ett av Göteborgs lyxigaste hotell) men trots det tar de extra betalt för lån av spjälsäng - extremt snålt och drar ner betyget.
Bra med laddplatser till elbil. Bra läge med promenadväg in till centrala Båstad. Maten i restaurangen var bra. Dock kaotisk frukost där maten var god men mycket var slut eller hade inte hunnit fyllas på. Det bor såpass många gäster på hotellet samtidigt så buffén borde vara större för att minska på köerna/trängseln under frukosten.

Tack johannapS4059QT
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2022

Vad trevligt att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand. Tack för er recension och höga betyg. Vi tar till oss er feedback. Vi har precis byggt ut restaurangen, så det finns två bufféer på frukosten för att minska trängseln när det är fullbokat. Varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 18 juli 2022

Utmärkt läge, rymliga, fina rum. Bra mat och service! Trevlig personal! Många bra aktiviteter för barn och vuxna och poolområdet var också tillfyllest. Hit kommer jag gärna tillbaka fler år med familjen!

Tack T7355CCmattias

Tusen tack för en jättefin recension! Vad roligt att ni tycker att Hotel Riviera Strand är så bra och ger oss höga betyg. Det värmer vårt hotellhjärta. Välkomna åter!