Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 28 juni 2022

Detta fantastiska hotell återkommer vi gärna till varje år.
Rummen är helt enkelt något av det bästa vi upplevt, saknar absolut ingenting.Nedanför hotellet finns stranden och det är väldigt långgrunt, men tyvärr är det ingen som kan ta bort all sörja som täcker nedgången till vattnet.

Tack m0nicalarss0n
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2022

Vad trevligt att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand. Vad härligt att ni tycker vi har ett fantastiskt hotell och ger oss en fin recension. Det värmer i vårt hotellhjärta. Tången i vattnet kommer och går beroende på vindarna. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 27 juni 2022

Ett fint familjehotell med perfekt läge vid stranden! Saknade dock en utomhuspool då det inte är så lockande att bada inomhus i 30 graders värme! I övrigt rent & fräscht och mycket för barnen att göra!

Tack malinstjernberg

Vad härligt att ni hade en fin familjesemester hos oss på Hotel Riviera Strand. Det är ovanligt med så hög värme i Sverige, men vi skulle vilja bygga en utomhuspool, så det kanske vi kan erbjuda i framtiden. Tack för höga betyg och varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 27 juni 2022

Ett toppen fint Hotell med härliga avlastnings ytor och närhet till havet.
Trevlig restaurang med god mat och fin utsikt bra frukost.
Ett härligt poolhus med fin bastu och härliga utomhus pooler.
bra med aktiviteter för barnen.

Tack christeraxelsson
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2022

Vad trevligt att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand. Vad roligt att ni tyckte det var ett fint hotell med fantastisk mat och läge. Det värmer extra att få en så fin recension. Tack för höga betyg. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 25 juni 2022

Både jag, sambon och sonen hade en mysig vistelse hos er och är mycket nöjda med både servicen, rummet och maten. Det enda jag kan klaga på är att det ej fanns något diskmedel så diskmaskinen användes för alldeles för lite disk enligt mig.

Tack linn820

Tack för att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand, och gav oss en fin recension efteråt. Särskilt tack för höga betyg. Vi önskar er varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 16 juni 2022

Som att ha sin egen lilla lägenhet mitt i den vackra oasen Båstad. Fin personal som bryr sig. Outstanding mat! Alltså sååååå god!!! Och ljuvligt att bara landa här, bada, gå promenader, se solnedgången. Helt klart en favvo.

Tack Guide58194175728
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2022

Vad roligt att ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand. Tusen tack för en jättefin recension och härlig beskrivning av din vistelse. Det värmer vårt hotellhjärta. Välkomna åter!