Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 maj 2022

Jättefint hotell med underbart läge precis vid stranden! Ligger i ett mysigt villaområde med massor av fina hus, jättetrevligt promenadområde. Poolområdet är toppen! Fina rum men hade önskat att jag vetat att spjälsäng inte får plats i sovrummet på standardrummet! Stora fina balkonger! Restaurangen serverade dock inte så god mat, tråkigt och smaklöst! Frukosten däremot var toppenbra :-) Inga sköna sängkläder, prassliga och inte alls mjuka och sköna som det brukar vara på hotell.

Tack Michaelaandersson
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2022

Vad trevligt att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand. Härligt att höra att ni gillade vårt hotell och närheten till havet och Poolhuset. Tusen tack för höga betyg och fin recension. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 23 maj 2022

Stora fina moderna rum med mjuka sängar. Stor barnanpassad matsal med god mat och havsutsikt! Väldigt god frukostbuffe som hade nästan allt. Trevlig och glad personal. Stort plus för att dom hade koll på våra allergier!

Tack R2977LSsofia
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2022

Vad härligt att ni hade det bra hos oss när ni bodde på Hotel Riviera Strand. Stort tack till höga betyg och fin beskrivning, det värmer extra gott i vårt hotellhjärta. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 17 maj 2022

Ligger jättefint, trevliga rum och väldigt bra om du har hund med dig. Åt inte på restaurangen bara frukost som vi upplevde lite rörig. Bra parkering finns garage som var gratis. 20 minuter gångavstånd till flera restauranger.

Tack ryercharlotte
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2022

Vad trevligt att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand. Tack för dina betyg och din recension. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 13 maj 2022

Familjärt spa med god mat för både vuxna och barn. Bra service och fina rum. Trevligt med badrock även till barnen och barnen uppskattade att få en liten present som låg på rummet. Bra att man kunde kombinera 3-rätters och buffé till barnen.

Tack annelie85j
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2022

Vad härligt att ni hade det bra hos oss på Hotel Riviera Strand när ni reste med familjen. Kul att barnen uppskattade både badrock och present. Tack för höga betyg!

Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 11 maj 2022

Otroligt fina rum, fanns allt man kan önska sig för en trevlig vistelse. Väldigt god mat som var vackert komponerad. Supertrevlig och proffsig personal överallt. Hade önskat lite mer SPA-känsla och gärna en poolbar.

Tack Eva A

Vad trevligt att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand när ni var på tjejresa. Härligt att ni var så nöjda och tack för högsta betyg. Tack för fina ord om våra rum och personalen. Det värmer i vårt hotellhjärta. Vårt hotell är riktat till familjer och grupper, så nästa gång kan vi rekommendera våra systerhotell som är inriktade på Spa; Hotel Skansen och Torekov Hotell.

Varmt välkomna åter!