Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 9 maj 2022

Vi reste med barn och barnbarn och alla hade det fantastiskt bra. Mycket kul för barnbarnen och vi vuxna njöt av god mat och underbar miljö.
Rummen var mycket fina och bra med litet pentry. Mycket aktiviteter för olika åldrar.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack karinandersson58
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2022

Vad roligt att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand när ni reste med hela familjen. Tack för en mycket fin beskrivning och högsta betyg. Varmt välkomna tillbaka!

Guest Relations Mnager

Omdömet skrevs 6 maj 2022

Jättebra på alla sätt! Fanns mycket att göra för barnen och fina miljöer för oss vuxna. Maten var jättegod. Vi hade de större rummen de var otroligt välplanerad med kök som underlättade med mat till barn och hundar. Även högt staket på uteplatsen så att hundarna kunde vara med där. Det enda jag ångrar är att vi bara stannade en natt.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Lhelena89
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2022

Vad trevligt att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand. Tusen tack för höga betyg och en fantastisk recension. Det värmde i vårt hotellhjärta. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 4 maj 2022

Perfekt ställe att hålle möte på. Bra mötesrum, god mat och bra omhändertagande av personalen. Enkelt att ta sig hit från södra Sverige. Spaet är väldigt fint och runt om hotellet kan man gå och springa.

Tack cecilialindborg

Vad trevligt att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand när ni skulle ha möte. Kul att du gillade vårt poolhus och våra omgivningar i naturen. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 26 april 2022

Ett perfekt hotell för oss, 6 vuxna och 4 barn. Poolhuset var väldigt kul där alla kunde ha kul tillsammans. Maten och miljön var helt perfekt. Vi kunde inte önska oss något mer! Bra med aktiviteter för barnen.

Tack nmarita2022
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2022

Tusen tack för den fina recensionen när ni bodde hos oss på Hotel Riviera Strand. Vad kul att ni hade det bra hela familjen. Varmt välkomna åter!

Guest Relation Manager

Omdömet skrevs 25 april 2022

Lugn och skön "hotellstämning" i kombination med lämpligt för barn gör detta till ett mycket bra familjehotell. Allt är mer eller mindre anpassat för att man har barn med sig samtidigt som det inte känns som ett lekland eller eller ett tivoli.

Tack april2022382
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2022

Tack för ert besök på Hotel Riviera Strand. Tack för högsta betyg och en fin beskrivning av er vistelse! Det gläder oss att ni har upplevt oss som ett mycket bra familjehotell. Stort tack för det.

Välkommen tillbaka!