Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 april 2022

Lugn och skön "hotellstämning" i kombination med lämpligt för barn gör detta till ett mycket bra familjehotell. Allt är mer eller mindre anpassat för att man har barn med sig samtidigt som det inte känns som ett lekland eller eller ett tivoli.

Tack april2022382
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2022

Tack för ert besök på Hotel Riviera Strand. Tack för högsta betyg och en fin beskrivning av er vistelse! Det gläder oss att ni har upplevt oss som ett mycket bra familjehotell. Stort tack för det.

Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 25 april 2022

Fint hotell vid havet. Lite krångligt att boka (smått otrevliga i tfn) men väl på plats var det bra. Bra service i restaurangen och maten var godkänd. Bra frukost. Bra aktiviteter för barnen och kanonfint rum.

Tack mackchirac

Tack för ert besök på Hotel Riviera Strand och för att ni tar er tid att ge feedback. Tack för ett högsta betyg på det mesta. Det gläder oss. Vi noterade att vi inte levde upp till era förväntningar i bokningen, och det ber vi om ursäkt för. Dina upplevelser ska jag ta vidare internt.

Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 april 2022

Personalen ovtrevlig och inte alls service minded. Rum super men att betala 2300:- för en säng med frukost och få så dåligt bemötande är inte rekommenderat. Hade servicen varit topp hade inte kostnaden känts alls så hög som den nu gör.

Tack annieonemark
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2022

Vi beklagar verkligen att ni upplevde att servicen var dålig. Vi strävar alltid efter att överstiga förväntningarna på Hotel Riviera Strand. Vi tar ditt klagomål vidare internt.

Hoppas såklart att ni vill ge oss en chans till.

Omdömet skrevs 18 april 2022

Ett mycket trevligt hotell med stor omsorg för barnen men ändå mycket hög standard för oss vuxna. Kommer återkomma många gånger! God mat, många aktiviteter, trevlig personal, kanonbra läge och rejäla rum.

Tack hannawidlund2022
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2022

Vad härligt att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand. Vi tackar särskilt för högsta betyg och en väldigt fin och målande beskrivning av er vistelse hos oss. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 18 april 2022

Det går ju inte att skriva 200 ord om detta. Det orkar ju ingen!

Vi hade en fantastisk vistelse och alla tre generationerna var mycket nöjda. Vill gärna göra en ny vistelse snart igen.

Lägenheterna var toppenbra planerade och badet jätteroligt liksom lekrummet.

Tack ChristelL248

Vad roligt att ni valde att bo på Hotel Riviera Strand. Ja, det är Tripadvisor som vill att man skriver långt. Det är bra för oss då gästen skriver lite utförligare vad som var bra och mindre bra. Stort tack för det höga betyget och den fina recensionen.
Varmt välkomna åter!