FindHotel
Etrip
Omdömet skrevs 19 april 2022

Personalen ovtrevlig och inte alls service minded. Rum super men att betala 2300:- för en säng med frukost och få så dåligt bemötande är inte rekommenderat. Hade servicen varit topp hade inte kostnaden känts alls så hög som den nu gör.

Tack annieonemark
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2022

Vi beklagar verkligen att ni upplevde att servicen var dålig. Vi strävar alltid efter att överstiga förväntningarna på Hotel Riviera Strand. Vi tar ditt klagomål vidare internt.

Hoppas såklart att ni vill ge oss en chans till.

Omdömet skrevs 18 april 2022

Ett mycket trevligt hotell med stor omsorg för barnen men ändå mycket hög standard för oss vuxna. Kommer återkomma många gånger! God mat, många aktiviteter, trevlig personal, kanonbra läge och rejäla rum.

Tack hannawidlund2022
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2022

Vad härligt att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand. Vi tackar särskilt för högsta betyg och en väldigt fin och målande beskrivning av er vistelse hos oss. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 18 april 2022

Det går ju inte att skriva 200 ord om detta. Det orkar ju ingen!

Vi hade en fantastisk vistelse och alla tre generationerna var mycket nöjda. Vill gärna göra en ny vistelse snart igen.

Lägenheterna var toppenbra planerade och badet jätteroligt liksom lekrummet.

Tack ChristelL248

Vad roligt att ni valde att bo på Hotel Riviera Strand. Ja, det är Tripadvisor som vill att man skriver långt. Det är bra för oss då gästen skriver lite utförligare vad som var bra och mindre bra. Stort tack för det höga betyget och den fina recensionen.
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 16 april 2022

Tråkigt bemötande från restaurangen om man missat den lilla notisen om att man ska boka bord till middagen.
Poolhuset OK. Ena aktivitetsrummet stank å det vidrigaste. Hela hotellet gav känslan av att man tagit sig vatten över huvudet och försökte leva upp till en alltför optimistisk nivå.

Tack moakockum

Tack för att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand. Vi beklagar att vi inte levde upp till era förväntningar och tar det till oss. Vi bygger ut restaurangen nu och då får vi även nytt aktivitetsrum under det. Vi hoppas ni ger oss en ny chans och önskar er varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 16 april 2022

Fantastisk upplevelse för hela familjen!
Varenda del av det här hotellet har inkluderat barnen i sin planering. Utan tvekan det bästa familjehotellet vi besökt! Mat i toppklass både för barn och vuxna.

Tack rebeccaelindahl

Tack för att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand. Vad roligt att läsa er fina recension och att ni var så nöjda att ni delar med er. Det värmer extra mycket att ni upplever att vi tänkt på barnen. Varmt välkomna åter!