Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Lol.travel
Omdömet skrevs 18 april 2022

Ett mycket trevligt hotell med stor omsorg för barnen men ändå mycket hög standard för oss vuxna. Kommer återkomma många gånger! God mat, många aktiviteter, trevlig personal, kanonbra läge och rejäla rum.

Tack hannawidlund2022
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2022

Vad härligt att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand. Vi tackar särskilt för högsta betyg och en väldigt fin och målande beskrivning av er vistelse hos oss. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 18 april 2022

Det går ju inte att skriva 200 ord om detta. Det orkar ju ingen!

Vi hade en fantastisk vistelse och alla tre generationerna var mycket nöjda. Vill gärna göra en ny vistelse snart igen.

Lägenheterna var toppenbra planerade och badet jätteroligt liksom lekrummet.

Tack ChristelL248

Vad roligt att ni valde att bo på Hotel Riviera Strand. Ja, det är Tripadvisor som vill att man skriver långt. Det är bra för oss då gästen skriver lite utförligare vad som var bra och mindre bra. Stort tack för det höga betyget och den fina recensionen.
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 16 april 2022

Tråkigt bemötande från restaurangen om man missat den lilla notisen om att man ska boka bord till middagen.
Poolhuset OK. Ena aktivitetsrummet stank å det vidrigaste. Hela hotellet gav känslan av att man tagit sig vatten över huvudet och försökte leva upp till en alltför optimistisk nivå.

Tack moakockum

Tack för att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand. Vi beklagar att vi inte levde upp till era förväntningar och tar det till oss. Vi bygger ut restaurangen nu och då får vi även nytt aktivitetsrum under det. Vi hoppas ni ger oss en ny chans och önskar er varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 16 april 2022

Fantastisk upplevelse för hela familjen!
Varenda del av det här hotellet har inkluderat barnen i sin planering. Utan tvekan det bästa familjehotellet vi besökt! Mat i toppklass både för barn och vuxna.

Tack rebeccaelindahl

Tack för att ni valde att bo hos oss på Hotel Riviera Strand. Vad roligt att läsa er fina recension och att ni var så nöjda att ni delar med er. Det värmer extra mycket att ni upplever att vi tänkt på barnen. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 12 april 2022

Bra service, fantastiskt läge, fräscha rum och bra för familjer med små barn pga alla aktiviteter. Barnen älska att bada poolen :) Maten var till belåtenhet, dock var jag mer sugen på barnbuffen med köttbullar och pannkakor och mjukglass men sen är vi inte mkt för fine-dining heller. Men allt var till stor belåtenhet, verkligen!

Tack mariekelontekema
Carina Wallen, Marketing på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2022

Tusen tack för att ni valde att bo på Hotel Riviera Strand när ni skulle resa med familjen. Vad roligt att ni var så nöjda och gav oss en sån fin beskrivning, och gav oss högsta betyg. Det där med barnbuffén är kul, för ibland vill även de vuxna äta av den.

Välkommen tillbaka!