Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com209 US$
eDreams209 US$
Travelocity209 US$
CheapTickets209 US$
Orbitz.com209 US$

Väldigt trevlig personal, bra och personligt bemötande. Helt klart en "varmare" känsla än på de flesta hotellen. Supermysigt att gå ut och sätta sig i de varma utomhusbassängerna framåt kvällen, att det är en fantastisk natur gör ju upplevelsen bara ännu bättre.

Tack stefanst998

En fantastisk hotellvistelse på en underbar anläggning. Rummen var trevligt inredda med allt man kan behöva.
Middagen i restaurangen smakade mycket bra och servicen utmärkt.
Personalen i receptionen var extremt tillmötesgående och trevliga!
Mycket nöjd och kommer gärna tillbaka!

Tack annsofiew2018
Omdömet skrevs 10 september 2021

Jättetrevlig plats , omgivning, nära att gå till Båstad och stranden, fina rum , vi hade otur att få ett rum som inte solen når fram till balkongen alls under dagen i detta fina väder , det var det enda minus på denna vistelse.

Tack ingridstahl
Omdömet skrevs 7 september 2021

Vi har besökt Hotel Riviera Strand för 5 året i r ad med barn och barnbarn. Denna fantastiska anläggning och dess fina service har gjort dessa besök till en tradition.
Servicen, allt ifrån bokning, ankomst, parkering, reception och det vänliga kundbemötandet gör mig som besökare riktigt glad.
Viktigt för oss är att Hotel Riviera Strand är en så barnvänlig anläggning, där det finns alla möjligheter till alla typer av bad och aktiviteter tillsammans.
Rummen är perfekta i storlek och har verkligt smarta planlösningar för alla storlekar av familjer. Alltid välstädade och med ordning och reda.
Läget, precis vid stranden, den fina badavdelningen med tillhörande ut- och invändig relaxmöjlighet, gör anläggningen ännu mer attraktiv.
Vi har alltid varit väldigt nöjda vid våra återkommande besök, tyvärr har restaurangen inte alls kunnat leverera den kvalitet som vi är vana vid.
Vi förutsätter att hotellets ledning tar ett krafttag i restaurangdelen och säkerställer att den tidigare så höga kvaliteten på maten återställas till den nivå vi är vana vid.
Hotel Riviera Strand kan verkligen rekommenderas till både barn och vuxna som är ute efter både aktivitet och avkoppling.

Rumstips: Välj ett rum med utsikt över innergården och badanläggningen.
Tack 518kjellc
Omdömet skrevs 7 september 2021

Lika fint och mysigt som alltid! Stötte inte på några problem och all personal är så himla trevlig och serviceinriktade! Det är så fint och man får riktig semesterkänsla. Vi kommer vädligt snart tillbaka igen.

Tack hampusbje