Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
1924 av 717 omdömen
Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Avkoppling när den är som bäst! Oavsett årstid! Vi har njutit av säsongens olika klimat och uppskattar att det alltid finns något för alla i familjen! Lyxigt, god mat både för vuxna och barn! Personalen är vänlig och vill göra sitt bästa!

Tack mariadrevhage
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

vi var 14 st personer det var våra barn och barnbarn vi firade vår 50 åriga bröllopsdag och en dotters 50 års dag. vi badade i polen och i havet men polen var roligast tyckte barnbarnen men havsstranden och utsikten var fantastisk..

Tack bjornbergkvist
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Vistelsen var precis så bra som vi hade förväntat oss.
Rummen var bra, maten var bra och alla på hotellet vi kom i kontakt med var hjälpsamma och trevliga, till och med städpersonalen som alltid hälsade med ett glatt "god morgon"

Tack mic_Limhamn_Sweden
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Jättetrevligt hotell för både vuxna och barn. Trevlig personal, god mat och stora, rymliga rum. Det är fjärde gången vi är där och det var inte sista gången. Hotellet ligger nära stranden och det finns mysiga skogsstigar i närheten.

Tack Skuggisen
Omdömet skrevs 17 augusti 2021

Jättebra hotell, fina rum och trevligt poolområde. Kul med ett barnvänligt hotell. Vi blev inte mätta på maten dock. God frukost. Bra att man fick tider till poolen så att det inte blev för mycket folk.

Tack emmahavh