Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Trip.com
Travelocity
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Super bra hotell med verkligen fina och bra rum för en familj, mysigt pool område. Bra läge på stranden. Tråkigt att de var dålig survice i restaurangen/ baren för ett hotell med denna standard, personalen försökte de bästa de kunde. Maten var bra och frukosten toppen.

Tack 157carolinb
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Det var ett väldigt fint hotell, fina och väl utrustade rum, bra läge i direkt anslutning till en fin sandstrand. Maten var god. Barnen som är 6 och 8 år var väldigt nöjda med hotellet och poolen! Vi åker gärna tillbaka.

Tack lofgrenannmarie
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Fint hotell m bra läge nära stranden och natur. Passar bäst för barnfamiljer på sommaren. Om man inte bokar paket så finns ingen plats kvällstid i restaurangen.
Pool fullbokad av barnfamiljer.
Bra med garageplatser. Som helhet bra.

Tack andersg676
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Fantastiskt läge. Bra och fräscht hotell. Närhet till badstrand, malens havsbad och Båstad. Omedelbar närhet till Sveriges bästa och längsta sandstrand. Bra restaurang, utbudet på menyn kan utökas. Fina rum med utsikt mot havet.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack hansblomberg
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Hade en väldigt trevlig vecka. Skönt med möjlighet att kunna fixa mat och frukost på rummet. Personalen är mycket serviceinriktad och hjälpsam. Härlig strand precis vid hotellet men Båstad och dess utbud ligger bara en promenad bort.

Tack LilSim2021