Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Det var ett väldigt fint hotell, fina och väl utrustade rum, bra läge i direkt anslutning till en fin sandstrand. Maten var god. Barnen som är 6 och 8 år var väldigt nöjda med hotellet och poolen! Vi åker gärna tillbaka.

Tack lofgrenannmarie
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Fint hotell m bra läge nära stranden och natur. Passar bäst för barnfamiljer på sommaren. Om man inte bokar paket så finns ingen plats kvällstid i restaurangen.
Pool fullbokad av barnfamiljer.
Bra med garageplatser. Som helhet bra.

Tack andersg676
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Fantastiskt läge. Bra och fräscht hotell. Närhet till badstrand, malens havsbad och Båstad. Omedelbar närhet till Sveriges bästa och längsta sandstrand. Bra restaurang, utbudet på menyn kan utökas. Fina rum med utsikt mot havet.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack hansblomberg
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Hade en väldigt trevlig vecka. Skönt med möjlighet att kunna fixa mat och frukost på rummet. Personalen är mycket serviceinriktad och hjälpsam. Härlig strand precis vid hotellet men Båstad och dess utbud ligger bara en promenad bort.

Tack LilSim2021
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Usel service, läckande tak och trasig takbelysning i rummet. Känslan på hotellet är ett trestjärnigt hotell från 70-talet som man nu försökt sminka upp genom en budgetrenovering. Det enda som var bra var det strandnära läget och en helt ok frukostbuffé. Löjligt att ta 75kr betalt för hotellpoolen när man betalat 3tkr/natt för rummet. Återvänder inte.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack cecilia325