eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Usel service, läckande tak och trasig takbelysning i rummet. Känslan på hotellet är ett trestjärnigt hotell från 70-talet som man nu försökt sminka upp genom en budgetrenovering. Det enda som var bra var det strandnära läget och en helt ok frukostbuffé. Löjligt att ta 75kr betalt för hotellpoolen när man betalat 3tkr/natt för rummet. Återvänder inte.

Tack cecilia325
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Härlig familjesemester för barn i alla åldrar. Fin inomhuspool, Nära till en fin strand om det är bra väder och gångavstånd till Båstad. Utmärkt mat i restaurangen och barnvänligt med barnbuffé inkl. glassmaskin.

Tack larwal2021
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Trevligt hotell i utkanten av Båstad.
Väldigt sköna sängar.
Maten i restaurangen var väldigt bra, vi hade middagspaketen.
Gymet var ganska bra för att vara ett hotellrum, mycket maskiner, men framförallt mycket hantlar, skivstänger och fria vikter.

Poolhuset helt ok, ganska varmt där inne. Japanska utebaden supermysiga i solskenet.
Tyvärr var utebaren inte öppen när vi var där, det hade varit pricken över i'et.

Tips: parkera bilen och låna cyklar cykeln in till stan, då parkeringsplatser är svårt att hitta.

Datum för vistelsen: augusti 2021
2  Tack Iwerback
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Bodde 5 nätter juli 2021. Fina, rena rum. Viss covidanpassning som i praktiken inte kändes som att den efterlevdes då mkt. Servicen var bra men lite varierande. Fantastiskt läge nära strand, gångavstånd till Båstad, cykeluthyrning. Maten som ingick i hotellpaketen var god, som vegetarian fanns dock bara två alternativ (samma alla dagar). Frukost bra, lite klassiskt hotellrörig. Poolhuset bra men främst för barn. Bättre än ett tre stjärnigt men inte det extra för fem. Så en svag fyra.

2  Tack Living_in_stockholm
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Det varma sommarvädret vid vårt besök gav en kontinental medelhavskänsla vid den långsträckta stranden vid Laholmsbuktens södra ände. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Restaurang av mycket god klass och utmärkt frukost. Svårt att hinna utnyttja den välbesökta poolen och gymmet i coronatider. Mycket bekvämt garage med direktentré till reception i samma plan. Rum nr 101 med avskild sovalkov med dubbelsäng (plus separat nisch med tvåvåningssäng) var rymligt och bekvämt. Uteplats med utsikt över gården med poolbyggnaden-

Tack janvbergqvist