Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com209 US$
eDreams209 US$
Travelocity209 US$
CheapTickets209 US$
Orbitz.com209 US$
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Härlig familjesemester för barn i alla åldrar. Fin inomhuspool, Nära till en fin strand om det är bra väder och gångavstånd till Båstad. Utmärkt mat i restaurangen och barnvänligt med barnbuffé inkl. glassmaskin.

Tack larwal2021
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Trevligt hotell i utkanten av Båstad.
Väldigt sköna sängar.
Maten i restaurangen var väldigt bra, vi hade middagspaketen.
Gymet var ganska bra för att vara ett hotellrum, mycket maskiner, men framförallt mycket hantlar, skivstänger och fria vikter.

Poolhuset helt ok, ganska varmt där inne. Japanska utebaden supermysiga i solskenet.
Tyvärr var utebaren inte öppen när vi var där, det hade varit pricken över i'et.

Tips: parkera bilen och låna cyklar cykeln in till stan, då parkeringsplatser är svårt att hitta.

Datum för vistelsen: augusti 2021
2  Tack Iwerback
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Bodde 5 nätter juli 2021. Fina, rena rum. Viss covidanpassning som i praktiken inte kändes som att den efterlevdes då mkt. Servicen var bra men lite varierande. Fantastiskt läge nära strand, gångavstånd till Båstad, cykeluthyrning. Maten som ingick i hotellpaketen var god, som vegetarian fanns dock bara två alternativ (samma alla dagar). Frukost bra, lite klassiskt hotellrörig. Poolhuset bra men främst för barn. Bättre än ett tre stjärnigt men inte det extra för fem. Så en svag fyra.

2  Tack Living_in_stockholm
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Det varma sommarvädret vid vårt besök gav en kontinental medelhavskänsla vid den långsträckta stranden vid Laholmsbuktens södra ände. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Restaurang av mycket god klass och utmärkt frukost. Svårt att hinna utnyttja den välbesökta poolen och gymmet i coronatider. Mycket bekvämt garage med direktentré till reception i samma plan. Rum nr 101 med avskild sovalkov med dubbelsäng (plus separat nisch med tvåvåningssäng) var rymligt och bekvämt. Uteplats med utsikt över gården med poolbyggnaden-

Tack janvbergqvist
Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Besviken…. 30/7 gifte jag och min nuvarande man oss, samma kväll åkte vi 15 mil till detta hotell , väl på plats möttes vi av en sur kvinna i receptionen som inte gav nån info alls gällande vilken våning vi hade vårt rum , var frukosten var, utcheckningstid.. vilken tid frukost va m.m …… väl uppe på rummet är det spindelväv på fönstret, vi önskade room service och skulle beställa detta på vår bröllopsdag , när vi ringde ner för att vi skulle beställa fick vi följande svar ” ja ni kan beställa men ni får hämta maten själva ” ?!?! vi har inte tid att gå upp………

Maten va skit dessutom. 9000 kr för vadå ? Vi känner att vi blivit lurade på dessa pengar. Hotellet håller en väldigt låg proffesionellt kundservice.

Beställde även cava, frukt och bär , Cavan fick vi, vi fick 4 chocklad praliner, 4 jordgubbar, ett par blåbär till ett värde av 750 kr … alltså helt ärligt ………. Ni förstörde våran bröllops vistelse hos er.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack S6324LMsofiae