Trip.com
Travelocity
Omdömet skrevs 7 juni 2021

Skulle ge min vän något i försenad 60-årspresent (pga pandemin) då föll valet på Riviera.
Min vän blev alldeles lyrisk när hon kom in och såg detta ställe!
Man har ju även bra möjligheter att hitta ett passande pris på en annan tid än just över helger

Tack kalbark
Omdömet skrevs 4 juni 2021

Trevlig ställe. Det var en avkopplande vistelse. Bra utbud av saker att göra med barnen, trevlig personal. Vi uppskattade särskilt poolrummet men det fanns även roliga saker att göra på gården som till exempel bordtennis.

Tack 279jonas
Omdömet skrevs 3 juni 2021

Med tanke på hur badet marknadsförs så blir man besviken. Det är en pool med badleksaker. Kul att den finns men som sagt marknadsföringen är lite skev. Maten är fin och frukosten kanon! Rummen är också grymma, hade gärna stannat en vecka så man hunnit känna in lite mer men priset är lite väl dyrt för det.

Tack 589lizetter
Omdömet skrevs 1 juni 2021

Som att landa i en egen liten oas där alla kan hitta något att göra! Super trevligt för familjefest/kalas med många generationer. Vi fick ett fantastiskt dygn tillsammans. Solen sken och naturen runt om oss var vacker. Hade med oss hund vilket funkade toppen.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Guide58194175728
Omdömet skrevs 1 juni 2021

Maten var otroligt god, och personal i restaurang och reception väldigt glada och trevliga. Rummet fräscht och modernt. Bra lekutrymmen och pool. Och läget precis vid stranden är outstanding!!! Promenad och cykelavstånd till Båstad.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack katarinahermansson