Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Omdömet skrevs 1 juni 2021

Maten var otroligt god, och personal i restaurang och reception väldigt glada och trevliga. Rummet fräscht och modernt. Bra lekutrymmen och pool. Och läget precis vid stranden är outstanding!!! Promenad och cykelavstånd till Båstad.

Tack katarinahermansson
Omdömet skrevs 31 maj 2021

Fantastiskt hotell med exemplariskt läge. Otroligt familjevänligt med fokus på barn; lekrum, roliga leksaker i poolen, de tokiga speglarna i hallen mot sportrummet och aktiviteter utomhus. Rekommenderas!

Tack barbara_a_nilsson
Rebecca Graff, Guest Services / Front Office på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2021

Tack för ert besök på Hotel Riviera Strand och för att du tagit dig tid att skriva en recension. Era åsikter och upplevelser är viktiga för oss!

Vi hoppas på att få se er hos oss snart igen! :)

Med vänliga hälsningar
Team Hotel Riviera Strand.

Omdömet skrevs 30 maj 2021

Supernöjda!!!! Alla från 12-80 år var grymt nöjda med allt från service, mat, rum, läge osv. Man vill bara åka tillbaka och vara här längre period så man hinner göra alla saker som finns på plats. Nu hoppas vi det ska finnas plats åt oss i sommar!!

Tack krokslycke
Omdömet skrevs 26 maj 2021

En skön semester för hela familjen med bad, spel, promenader och riktigt god mat. Här finns något för alla åldrar och smaker. Sommartid är det nära till bryggor och havet. Barnen har gott om plats att leka.

Tack Tildis2015
Omdömet skrevs 23 maj 2021

Åkte med familjen och alla var supernöjda med hotellet, personalen, läget och maten! Poolhuset erbjöd härligt och efterlängtat bad när vädret inte riktigt var på vår sida för ett havsdopp. Hit kommer vi fler gånger!

Tack catarinasvard