3 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com276 US$
eDreams240 US$
CheapTickets276 US$
Orbitz.com276 US$
Hurb321 US$

Vi bokade Loungepaketet för två vuxna och två barn (12 och 8). Barnen hade kul och älskade poolen men det enda som kändes som familjelyx var priset på vistelsen.

Det som var bra:
-Poolen! Vi fick tillgång 20-24 och 8-12 dagen efter med Loungepaketet. Fin pool med många leksaker och inte för mycket folk.

- Rummet: stort och rent med en mysig våningssäng och en stor balkong. Barnen fick varsitt gosedjur vilket var uppskattat.

-Sportrummet med pingis, basketkorg, fusboll osv.

Det som INTE var bra:
-Maten. För en hotell som marknadsföras som ”familjelyx” var maten allt annat än lyxigt. Kändes som vilken hotell som helst. Smaklös och ofräscht. Barn”buffén” var knappt en buffé utan några tallrikar som hade suttit ett tag under en värmelampa. Restaurangen och loungen hade verkligen behövt flera vegetariska val med uppdaterat smaker. Den djupfriterade halloumiburgare med pommes var ingen höjdare. Det enda vegetariskt på barnbuffen var pannkakor. Jag fattar att de flesta familjer äter kött och förväntar mig inte lika många valmöjligheter men år 2021 är det rätt omodernt att ha så lite växtbaserat på menyn. Frukosten var lite bättre men som sagt, en helt vanligt hotellfrukost med ingenting som stack ut som särskilt gott.

-Rummet: Riktigt kallt trots många försök att höja värmen. Gardinen och gardinstången runt våningssängen ramlade ner på mitt barn som klättrade ner.

-Pysselrummet: Ett ledset konferensrum med en ritbok på varje bord.

-Sportrummet: Var som sagt roligt men behöver fräschas upp. Allt är lite sliten.

Summerat: En fin kväll med kidsen men inte värt 4000 sek.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Amy L

Fint ställe! Nöjda barn och nöjda föräldrar! Återkommer gärna igen! Vår andra vistelse och det var minst lika bra den här gången. Bra uppstyrt med tanke på coviden. Bra uppstyrt med badtider osv. Vi kommer tillbaka!

Tack lindr00s

Väldigt fina rum och mycket god mat. Servicen var väldigt bra och flexibel.
Utsikten mot havet är svårslagen. Det finns tillgång till pool och spa vilket är bra. Mat och dryck var det väldigt hög kvalitet även för de som är vegetarianer/veganer.

Tack joncervin

Fint rent hotell i härlig omgivning.
Vi reste med ett spädbarn, 2 åring samt en 5 åring. Enda nackdelen var att våningssängen de hade inte kommer med stödbräda. Våra barn snurrar ofta mycket när dom sover och tråkigt behöva oroa sig för att dom ska falla på natten även när dom sover där nere. Pysselrummet var inte jättemycket i. Kritor, böcker, ritpapper, tv, pingis och något enstaka pussel. I aktivitetsrummet fanns så man kunde spela fotboll, innebandy, pingis, basket, göra hinderbana, tennis. fotbollsspel fanns samt biljard, men biljarden saknade kö-pinnar. Ändå väldigt uppskattat av barnen. Bäst tyckte barnen om badet! Dom ville inte gå upp! Maten var fantastiskt god både på kvällsmiddagen och frukosten. På kvällsmiddagen fick barnen ät ätbart sugrör. Succé! Det finns laktosfritt och glutenfritt på frullen. Barnstolar finns. Badrockar, badtofflor och handdukar får man på rummet. På rummen finns schampoo balsam och duschcreme. Dom erbjuder en liten väska att med till poolen. Det finns kolsyrat vatten och vanligt vatten att tillgå i poolhuset. Omgivningen är jättemysig. På rummet fick barnen en liten flamingo som mjukisdjur! Jätteuppskattat. Vi kommer att åka hit igen.

Tack 574aniag

Ligger vackert. Roligt sportcenter för barnen. Jag hade gärna besökt poolerna och gymet också men av hälsoskäl gick det ej. Eftersom man måste skriva 200 tecken tror jag att många avslutar utan att skicka in enkäten. Fint med havet så nära, såg solnedgången. Minibaren var tom.

Tack kskapdal