Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 22 maj 2021

Fint ställe! Nöjda barn och nöjda föräldrar! Återkommer gärna igen! Vår andra vistelse och det var minst lika bra den här gången. Bra uppstyrt med tanke på coviden. Bra uppstyrt med badtider osv. Vi kommer tillbaka!

Tack lindr00s
Omdömet skrevs 22 maj 2021

Väldigt fina rum och mycket god mat. Servicen var väldigt bra och flexibel.
Utsikten mot havet är svårslagen. Det finns tillgång till pool och spa vilket är bra. Mat och dryck var det väldigt hög kvalitet även för de som är vegetarianer/veganer.

Tack joncervin
Omdömet skrevs 21 maj 2021 från mobil enhet

Fint rent hotell i härlig omgivning.
Vi reste med ett spädbarn, 2 åring samt en 5 åring. Enda nackdelen var att våningssängen de hade inte kommer med stödbräda. Våra barn snurrar ofta mycket när dom sover och tråkigt behöva oroa sig för att dom ska falla på natten även när dom sover där nere. Pysselrummet var inte jättemycket i. Kritor, böcker, ritpapper, tv, pingis och något enstaka pussel. I aktivitetsrummet fanns så man kunde spela fotboll, innebandy, pingis, basket, göra hinderbana, tennis. fotbollsspel fanns samt biljard, men biljarden saknade kö-pinnar. Ändå väldigt uppskattat av barnen. Bäst tyckte barnen om badet! Dom ville inte gå upp! Maten var fantastiskt god både på kvällsmiddagen och frukosten. På kvällsmiddagen fick barnen ät ätbart sugrör. Succé! Det finns laktosfritt och glutenfritt på frullen. Barnstolar finns. Badrockar, badtofflor och handdukar får man på rummet. På rummen finns schampoo balsam och duschcreme. Dom erbjuder en liten väska att med till poolen. Det finns kolsyrat vatten och vanligt vatten att tillgå i poolhuset. Omgivningen är jättemysig. På rummet fick barnen en liten flamingo som mjukisdjur! Jätteuppskattat. Vi kommer att åka hit igen.

Tack 574aniag
Omdömet skrevs 18 maj 2021

Ligger vackert. Roligt sportcenter för barnen. Jag hade gärna besökt poolerna och gymet också men av hälsoskäl gick det ej. Eftersom man måste skriva 200 tecken tror jag att många avslutar utan att skicka in enkäten. Fint med havet så nära, såg solnedgången. Minibaren var tom.

Tack kskapdal
Omdömet skrevs 18 maj 2021

En lång weekend med sport och vila, vi hade det så skönt. Uppskattar verkligen närhet till natur och sport aktiviteter. Och rummen är rymliga och service o maten på hotellet är superbra. Vi kommer komma tillbaka snart.

Tack Grames0913
Rebecca Graff, Guest Services / Front Office på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2021

Tack snälla för din fina recension om oss! Det glädjer mig att hela familjen fick en härlig vistelse här :)

Varmt välkomna tillbaks!