Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com182 US$
Priceline182 US$
Travelocity182 US$
Orbitz.com182 US$
eDreams182 US$
Omdömet skrevs 21 maj 2021 från mobil enhet

Fint rent hotell i härlig omgivning.
Vi reste med ett spädbarn, 2 åring samt en 5 åring. Enda nackdelen var att våningssängen de hade inte kommer med stödbräda. Våra barn snurrar ofta mycket när dom sover och tråkigt behöva oroa sig för att dom ska falla på natten även när dom sover där nere. Pysselrummet var inte jättemycket i. Kritor, böcker, ritpapper, tv, pingis och något enstaka pussel. I aktivitetsrummet fanns så man kunde spela fotboll, innebandy, pingis, basket, göra hinderbana, tennis. fotbollsspel fanns samt biljard, men biljarden saknade kö-pinnar. Ändå väldigt uppskattat av barnen. Bäst tyckte barnen om badet! Dom ville inte gå upp! Maten var fantastiskt god både på kvällsmiddagen och frukosten. På kvällsmiddagen fick barnen ät ätbart sugrör. Succé! Det finns laktosfritt och glutenfritt på frullen. Barnstolar finns. Badrockar, badtofflor och handdukar får man på rummet. På rummen finns schampoo balsam och duschcreme. Dom erbjuder en liten väska att med till poolen. Det finns kolsyrat vatten och vanligt vatten att tillgå i poolhuset. Omgivningen är jättemysig. På rummet fick barnen en liten flamingo som mjukisdjur! Jätteuppskattat. Vi kommer att åka hit igen.

Tack 574aniag
Omdömet skrevs 18 maj 2021

Ligger vackert. Roligt sportcenter för barnen. Jag hade gärna besökt poolerna och gymet också men av hälsoskäl gick det ej. Eftersom man måste skriva 200 tecken tror jag att många avslutar utan att skicka in enkäten. Fint med havet så nära, såg solnedgången. Minibaren var tom.

Tack kskapdal
Omdömet skrevs 18 maj 2021

En lång weekend med sport och vila, vi hade det så skönt. Uppskattar verkligen närhet till natur och sport aktiviteter. Och rummen är rymliga och service o maten på hotellet är superbra. Vi kommer komma tillbaka snart.

Tack Grames0913
Rebecca Graff, Guest Services / Front Office på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2021

Tack snälla för din fina recension om oss! Det glädjer mig att hela familjen fick en härlig vistelse här :)

Varmt välkomna tillbaks!

Omdömet skrevs 18 maj 2021

Firade födelsedag med familj perfekt hotell för alla åldrar poolhuset helt suveränt läget vid stranden helt perfekt härliga promenadstigar frukostbuffén var jätte bra mycket att välja på vill åka dit igen

Tack johannakallis

Varmt välkomna tillbaks!
MVH
Rebecca
Receptionen

Omdömet skrevs 11 maj 2021

Bra att barnvänligt alternativ till SPA finns. Har varit på SPA många gånger och de gånger som mindre barn varit med där har det stört mig. Detta är ett lagom lyxigt ställe som gör att även små barn kan få uppleva det där lilla extra utan att de stör omgivningen.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack mla868

Tack snälla för din fina recension om oss! Vad kul att höra att ni tyckte så mycket om det barn vänliga spaet!
Varmt välkomna tillbaka

MVH