2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com276 US$
eDreams240 US$
CheapTickets276 US$
Orbitz.com276 US$
Hurb321 US$

En lång weekend med sport och vila, vi hade det så skönt. Uppskattar verkligen närhet till natur och sport aktiviteter. Och rummen är rymliga och service o maten på hotellet är superbra. Vi kommer komma tillbaka snart.

Tack Grames0913
Rebecca Graff, Guest Services / Front Office på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack snälla för din fina recension om oss! Det glädjer mig att hela familjen fick en härlig vistelse här :)

Varmt välkomna tillbaks!

Firade födelsedag med familj perfekt hotell för alla åldrar poolhuset helt suveränt läget vid stranden helt perfekt härliga promenadstigar frukostbuffén var jätte bra mycket att välja på vill åka dit igen

Tack johannakallis

MVH
Rebecca
Receptionen

Bra att barnvänligt alternativ till SPA finns. Har varit på SPA många gånger och de gånger som mindre barn varit med där har det stört mig. Detta är ett lagom lyxigt ställe som gör att även små barn kan få uppleva det där lilla extra utan att de stör omgivningen.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack mla868

Tack snälla för din fina recension om oss! Vad kul att höra att ni tyckte så mycket om det barn vänliga spaet!
Varmt välkomna tillbaka

MVH
Rebecca - Receptionen

Omdömet skrevs 10 maj 2021

Vi är supernöjda med allt - rymligt rum, mat, bad, läge - både vuxna och barn är lika nöjda!
Trevlig personal och mycket aktiviteter för barnen. Sportlandet stort plus liksom bad. God mat i restaurang med fin utsikt.

Tack IL20212021
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Vi åkte på en liten familjesemester över ett dygn. Det var ganska kallt och blåsigt när vi var där men det gjorde inget eftersom det fanns bra med aktiviteter för barn. Pool, sporthall och pysselrum. Fin miljö och trevlig restaurang. Toppen att det var så familjeanpassat. Prisvärt!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack hannamouazzen