Travelocity209 US$
ZenHotels.com215 US$
Omdömet skrevs 11 maj 2021

Bra att barnvänligt alternativ till SPA finns. Har varit på SPA många gånger och de gånger som mindre barn varit med där har det stört mig. Detta är ett lagom lyxigt ställe som gör att även små barn kan få uppleva det där lilla extra utan att de stör omgivningen.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack mla868
Rebecca Graff, Guest Services / Front Office på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2021

Tack snälla för din fina recension om oss! Vad kul att höra att ni tyckte så mycket om det barn vänliga spaet!
Varmt välkomna tillbaka

MVH
Rebecca - Receptionen

Omdömet skrevs 10 maj 2021

Vi är supernöjda med allt - rymligt rum, mat, bad, läge - både vuxna och barn är lika nöjda!
Trevlig personal och mycket aktiviteter för barnen. Sportlandet stort plus liksom bad. God mat i restaurang med fin utsikt.

Tack IL20212021
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Vi åkte på en liten familjesemester över ett dygn. Det var ganska kallt och blåsigt när vi var där men det gjorde inget eftersom det fanns bra med aktiviteter för barn. Pool, sporthall och pysselrum. Fin miljö och trevlig restaurang. Toppen att det var så familjeanpassat. Prisvärt!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack hannamouazzen

Tack snälla för din fina recension om oss! Det glädjer mig att hela familjen fick en härlig vistelse här :)

Varmt välkomna tillbaks!

Omdömet skrevs 9 maj 2021

Vi besökte Riviera strand i samband med min sambos födelsedag. Jättenöjda med vistelsen. Vi är 2 vuxna och 2 döttrar på 7 & 3 år. Vi uttnyttjade både badet och sportlandet. Barnen hade jättekul. God mat och bra service i restaurangen också!

Tack Daydream01845593574
Omdömet skrevs 9 maj 2021

Helt fantastiskt! Vi var 9 vuxna och 6 barn i olika åldrar som tillbringade en dag och natt på hotellet. Här finns något för alla! Pool, sporthall och lekrum vilket underlättade för alla vuxna. Maten var mycket god och så var även servicen. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack harrietsK7747DV

Tack snälla för din fina recension om oss! Vad kul att höra att ni tyckte så mycket om Riviera Strand!
Varmt välkomna tillbaka

MVH