Priceline
Travelocity
Omdömet skrevs 8 maj 2021

Jättepopulärt av barnen med alla lekrum och badet. Vi vuxna var supernöjda med maten, speciellt när barnen kunde leka samtidigt. Fint läge. Bra med presenter till barnen. Sköna sängar. Kom tillbaka för andra gången.

Tack kristinajorborg
Omdömet skrevs 7 maj 2021

Fantastiskt hotell med bästa läge vid stranden. Jättefina rum, fräscha och rena. Leklandet var en hit för vår son. Restaurangen hade väldigt god mat. Väldigt barnvänligt och det var en avkoppling i sig att allt var klart för barnen liksom.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack katarina45
Rebecca Graff, Guest Services / Front Office på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2021

Hej Katarina,
Tack för ditt besök på Hotel Riviera Strand Dina åsikter och upplevelser är viktiga för oss.

Vi hoppas på att få se dig hos oss snart igen!

Med vänliga hälsningar
Rebecca

Omdömet skrevs 6 maj 2021

Supertrevligt hotell. Riktigt trevligt läge med god mat och roliga aktiviteter att göra på hotellet. Coronarestriktioner gjorde att middag / pool / aktiviteter och frukost fick användas på vissa bestämda tider vilket hotellet tydligt informerat om med undantag för frukost där vi vid incheckning tilldelades en tid vid 7.30 vilket satte ganska tydlig negativ prägel på en weekend med tonårskillar som gärna sover länge på helgen.

Tack Per1975
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Mycket bra spa hotel. Perfekt för hela familjen. God mat,fina rum, fantastiskt strand. Och mycket att hitta på i närheten av hotellet. Till exempel cykla,ta en lång promenad, fiska. De följer Corona rekommendationer och restriktioner.

Tack 119fernanda
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Uppskattat av både barn och vuxna. Många alternativ för aktivitet både inomhus och utomhus. Fina, fräscha och rymliga rum. Mycket trevlig personal i restaurangen samt städpersonal. Kan varmt rekommendera

Datum för vistelsen: april 2021
Tack mariaeekarlsen