Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com182 US$
Priceline182 US$
Travelocity182 US$
Orbitz.com182 US$
eDreams182 US$
Omdömet skrevs 7 maj 2021

Fantastiskt hotell med bästa läge vid stranden. Jättefina rum, fräscha och rena. Leklandet var en hit för vår son. Restaurangen hade väldigt god mat. Väldigt barnvänligt och det var en avkoppling i sig att allt var klart för barnen liksom.

Tack katarina45
Rebecca Graff, Guest Services / Front Office på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2021

Hej Katarina,
Tack för ditt besök på Hotel Riviera Strand Dina åsikter och upplevelser är viktiga för oss.

Vi hoppas på att få se dig hos oss snart igen!

Med vänliga hälsningar
Rebecca

Omdömet skrevs 6 maj 2021

Supertrevligt hotell. Riktigt trevligt läge med god mat och roliga aktiviteter att göra på hotellet. Coronarestriktioner gjorde att middag / pool / aktiviteter och frukost fick användas på vissa bestämda tider vilket hotellet tydligt informerat om med undantag för frukost där vi vid incheckning tilldelades en tid vid 7.30 vilket satte ganska tydlig negativ prägel på en weekend med tonårskillar som gärna sover länge på helgen.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Per1975
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Mycket bra spa hotel. Perfekt för hela familjen. God mat,fina rum, fantastiskt strand. Och mycket att hitta på i närheten av hotellet. Till exempel cykla,ta en lång promenad, fiska. De följer Corona rekommendationer och restriktioner.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 119fernanda
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Uppskattat av både barn och vuxna. Många alternativ för aktivitet både inomhus och utomhus. Fina, fräscha och rymliga rum. Mycket trevlig personal i restaurangen samt städpersonal. Kan varmt rekommendera

Tack mariaeekarlsen
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Superfint hotell!!, relativt billigt för läget. Stora och fina rum. Är ett barnvänligt hotell, god mat, ska man säga nåt negativt så tog det alldeles för lång tid att få in maten på restaurangen, annars var vår vistelse där helt underbar. Firade vår 10 åriga bröllopsdag där.

Tack idagunnarsson