Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com187 US$
Travelocity187 US$
Priceline187 US$
Orbitz.com187 US$
eDreams187 US$
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Uppskattat av både barn och vuxna. Många alternativ för aktivitet både inomhus och utomhus. Fina, fräscha och rymliga rum. Mycket trevlig personal i restaurangen samt städpersonal. Kan varmt rekommendera

Tack mariaeekarlsen
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Superfint hotell!!, relativt billigt för läget. Stora och fina rum. Är ett barnvänligt hotell, god mat, ska man säga nåt negativt så tog det alldeles för lång tid att få in maten på restaurangen, annars var vår vistelse där helt underbar. Firade vår 10 åriga bröllopsdag där.

Tack idagunnarsson
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Härlig miljö och fantastiskt för hela familjen jätte nöjda med badet och lekande. Fantastiskt med hur ni gjorde angående covid 19. Bra med tider på bad och restaurang. Vi hade tur med vädret så jätte härligt att ta en promenad nere vid vattnet.

Tack joojoo08
Omdömet skrevs 19 april 2021

Vi skulle fira min fru som tog examen till sjuksköterska och ville inte åka så långt i dessa tider men samtidigt göra något mysigt med familjen. Vi åkte hit och är jätte nöjda med mat,boende, rummet och personal.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack billlinder
Annika Åkerblom, Marknadsföring på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2021

Så härligt att höra att ni är så nöjda med er vistelse. Grattis till examen!

Omdömet skrevs 18 april 2021

Bemötandet är alltid av högklassig kvalite! Barnen är minst lika välkomna som vi vuxna, ett fantastiskt ställe att ta med barnen på en avkopplande semester.
Hela atmosfären är avkopplande och familjär.
Rummen är så fräscha att du tror att du är den första gästen på ett nybyggt hotell.

Organisationen under pandemin är fantastik, tror vi var närmare 200 gäster men kändes som 40.

Tack LisaC5353