2 personer tittar på det här hotellet
SPARA 44 US$
eDreams178 US$
FindHotel178 US$
Hurb220 US$

Vi hade nöjet att tillbringa en natt här tillsammans med vår hund. Rummet var utmärkt, service & information nära perfekt.

Januari & corona-pandemi sänkte så klart beläggningen.

Kommer tillbaka. definitivt.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Odyssey61549227609

Riktigt bra hotell med stora rum som även hade ett eget sovrum till barnen med 2st fasta våningssängar och vi hade ett eget sovrum med dubbelsäng så klart.
Mycket bra med ett större matbord där vi kunde spela spel mm

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack mattiasK5330SH

Kan varmt rekommenderas för familjesemester! Vi är en familj med två barn 5 och 7 år. Extra plus för alla fina löpspår omkring och för att barnen blev så väl bemötta.
Alla heltnöjda helt enkelt! 5 av 5

Tack johannastinaadol2021

Vi hade en väldigt trevlig upplevelse. Otroligt härligt att spendera tid i poolen, komma upp och äta supergod mat. Räkmackan var succé. Rummet var stort och rymligt och barnvagnen fick plats i hallen utan problem. Bra personal.

Tack nathaliejasmine

Trevligt familjehotell där vi firade födelsedag. Förutom att ventilationen på rummet var väldigt ljudlig var vi mycket nöjda. God, vällagad mat och fin utsikt från matsalen. Väldigt mycket klor i vattnet i hotellets pool

Tack EngelbrechtSara