Omdömet skrevs 20 september 2020

Mycket bra i trevlig havsnära boende i mycket lugn miljö. Servicen och restauration ypperlig. Generöst spaanläggning.
Begränsade parkeringar runt hotellet vid hög beläggning under hög- mellansäsong.
Parkering i garage under hotellet, tyvärr lite dold för ankommande gäster.

Tack Werner S
Omdömet skrevs 18 september 2020

Ett kanon hotell rent och fint med trevlig personal.
Frukosten var väldigt riklig på varm mat och kalla rätter samt mycket fräsch frukt .
Middagen som ingick i vårat paket var kanon väl sammansatt meny och trevliga viner att välja till

Tack glenn_gyllenhammar
Omdömet skrevs 17 september 2020 från mobil enhet

Visste redan att Riviera är ett omtyckt familjehotell. Men efter två dagars konferens kan jag verkligen rekommendera hotellet även för jobbmöte. Väldigt bra mat, både fika, och lunch, middag. Fina gemensamma utrymmen, och rymliga rum där man får plats några stycken för spontana eftersnack.
Vi testade också en team-aktivitet via deras partner, kul och uppskattat.

Restyp: Reste i arbetet
Tack lottae236
Omdömet skrevs 13 september 2020

Bra läge, jättefin lägenhet med balkong, poolerna var en bonus. Närheten till naturen ger möjligheter till promenader i vacker miljö och havet är ju något vi alltid uppskattar, öbor som vi är.
Lägenheten var mycket välutrustad och sängarna var sköna, Vi uppskattade vistelsen och återkommer mer än gärna. Priset var ok, med tanke på standarden och att en 2 rätters middag ingick.

Tack lisbethsander
Omdömet skrevs 3 september 2020

Toppen hotell med fina fräscha rum. Bra personal, god mat, stora möjligheter att träna med gym,löpspår för att sedan slappna av i poolområdet. Stor härlig frukost buffé på morgonen och god mat på kvällen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack JL9220