Ett av de trevligaste hotellvistelser vi har upplevt. personalen var helt underbar. gjorde verkligen allt för att trivseln blev bra. Vistades här med våra barn och barnbarn. Badhuset besöktes till stor glädje. Samt det fina gymmet. Återigen ett stort tack.

Tack stellanmona
Carl-Anton B, Guest Relations Manager på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Det är ni som ska ha tack! Vi håller poolen varm tills när vi ses igen ;)

Omdömet skrevs 9 oktober 2018

Fräscht. Lyxig restaurang med fin mat och med bra barnmeny. Barnen hade kul i poolen och sportrummet. Även om det passade allra mest för min 6åring så hade ändå 3åringen också kul. Ta med badring och puffar om ni har barn som inte kan simma om de inte är riktigt små. Det finns en liten barnpool för de minsta. Men vår 6 åring är för stor för barnpoolen och det är bara en liten del av den stora poolen där han kunde nå botten. Men med Armpuffar och simringar var han nöjd ändå. Mjuka sköna sängar men för mjuka för våra ryggar om vi skulle stannar längre än två nätter.

• Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Tack mmalle1984

Hej,
Tack för er recension och vad kul att hela familjen trivdes hos oss, både stora och små :)
Vi har armpuffar i vår butik om ni skulle glömma ta med dom till nästa gång (som jag hoppas blir snart ;) )

Varma flamingohälsningar till familjen!

Omdömet skrevs 9 oktober 2018

Jättefint hotell att tillbringa helgen med familjen. Allt är gjort så att det passar barnfamiljer! Trots detta blev det aldrig speciellt stökigt i restaurang och dyligt. Jättegod mat på kvällen och suverän frukost! Fin pool och bra lekrum med massor av aktiviteter. Dessutom jättefina omgivningar!

• Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Tack Lisged

Tack för er fina recension! Vi hoppas på att se er och familjen här snart igen :)

Omdömet skrevs 27 september 2018

Supernöjd med ALLT. Servicen och maten var jättebra. Kan varmt rekommendera detta hotell vidare. Servicen vid bokningstillfället var bra. Rummet var vackert och det kändes väldigt välkomnande att komma. Jag kommer gärna tillbaka

Tack sandraB5530BJ

Wow Sandra!
Tack för din fina recension :) Det här ska jag föra vidare! Då ses vi snart igen :)

Omdömet skrevs 18 september 2018

Vi var ett sällskap på åtta vuxna och fyra barn. Alla njöt av den härliga poolen, de fina och fräscha rummen, sköna sängarna, servicen och omgivningarna mm. Uppskattar den proffsiga servicen i restaurangen när vi fick det fönsterbord som önskats och beställts, men sen av någon anledning missats.

Tack bia814