Omdömet skrevs 15 juli 2018

Mycket angenäm vistelse. Förväntningarna överträffades i alla avseenden. Vi var 16 personer som firade fyra födelsedagar med tonvikt på 50- och 75 år. Relax, aktiviteter och fest för alla åldrar i trivsam miljö. Nära till stranden och vackert väder var bonus.

Tack connyemander
Omdömet skrevs 15 juli 2018

Fantastiskt läge intill stranden, perfekt för ett morgondopp med rockarna som fanns på rummen. Stor terrass, kyl, kök och alla faciliteter man kan tänkas behöva. Ta en fördrink på rummet innan du äter god mat i restaurangen, hyr en cykel och cykla längs med stranden eller hitta på något annat. Vi var ett stort kompisgäng som hade det helt perfekt, men med rummen och hur hotellet såg ut hade det fungerat lika bra för familj eller par också. Glöm inte bort att smaka frukostbuffén som de har att erbjuda, där fanns allt du kunde tänka dig

• Bodde här: juli 2018, reste med vänner
Tack IdaLMM
Omdömet skrevs 13 juli 2018

Det absolut bästa hotellet vi varit på. Supergod frukost och buffé på kvällen, och hotellet hade allt enligt oss . Barnanpassat hotell med barnbuffe, pool, barnabassäng, aktivitetsrum för barn och aktiviteter för barn under vissa lov. Vi stortrivdes där. Så lugnt och skönt och så fina lägenheter/sviter man fick i priset. Hit kommer vi gärna igen . Kan starkt rekommendera detta hotell till barnfamiljer. Vill man inte bada i poolerna så är det väldigt nära till stranden. Där är vattnet lång-grunt så barnen bottnar även en längre bit ut i vattnet.

Har bara ett litet pytteminus och det var att servitörspersonalen inte kom så ofta till vårt bord. Tog lång tid innan vi kunde beställa efterrätt, samt lång tid innan alla tallrikarna var borta. Men som sagt ett pytteminus och anledningen var antagligen att det var många gäster att servera. Så det är inget klagomål alls

/Dennis med familj (mycket nöjda gäster)

Tack dennis90svensson
Omdömet skrevs 13 juli 2018

Det fantastiska vädret var förstås en avgörande förutsättning för att kunna njuta av den härliga omgivningen. Pingisbord ute
100 m till långgrund härlig sandstrand utan trängsel!
Mycket bra frukost sim man kan äta inne eller ute
Sköna sängar
Ac på rummet
Förvånansvärt stor inomhuspool där kidsen kunde leka av sig med vattenleksakerna som fanns
Fantastisk utsikt med solnedgång direkt i havet utanför hotellet
Ingen fläkt ovanför spisen
Städningen kunde vara på en högre nivå
Härligt varma små pooler att hänga i utomhus
Trevlig och hjälpsam personal i repan
Skön dubbelsäng
Sammantaget en riktig höjdare och vi kommer säkert tillbaka!

Tack Matts R
Carl-Anton B, Guest Relations Manager på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2018

Hej Mats med familj!
Tack för er härliga recension. Det glädjer mig att ni trivdes så bra hos oss. Vi har lägenheter både med och utan fläktar ovanför spisen. Tanken i dom utan fläkt är att spisen bara ska användas till att värma upp mat.
Vi hoppas på att se er här snart igen!

Omdömet skrevs 8 juli 2018

Ett hotell för finsmakare till ett bra pris. Allt var topp från frukosten till den fantastiska middagen, inredningen i hela hotellet, vänlig och serviceminded personal, rummen, städning, de fantastiska omgivningarna samt parkeringsmöjligheter

• Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack ovebertilsson
Carl-Anton B, Guest Relations Manager på Hotel Riviera Strand, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2018

Hej Ove!
Tack för dina fina ord om vårt hotell! Vi hoppas vi får chansen att välkomna er här snart igen!