Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Anläggningen fungerade mycket bra för större konferenser. Perfekt service, bra lokaler, fint boende och mcyket bra konferensmat. Och läget är dessutom fantastiskt vackert precis vid kusten. Kan varmt rekommenderas.

Tack nett1232017
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Ett mycket trevligt hotell med ett underbart läge vid stranden i Båstad. Fina lägenheter som har allt man kan tänkas behöva. Vi hade tex tvättmaskin m torktumlare. Sköna sängar. Trevlig personal och mycket god mat. Stor generös frukostbuffé!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack culinder
Omdömet skrevs 29 september 2017

Härligt barnanpassat spa utan att vara stimmigt. Genomtänkt med tex torktumlare till badrockarna.saknade lite fler bassänger fanns bara tre. Två små varma ute och en halvvarm inne. Kanske en lekplats?

Tack 565anitae
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Fin havs nära miljö och allt som du behöver under en konferens. Bra mat, bekväma rum och utsikten är underbar. Fantastiskt fint att promenera efter stranden, lång sandstrand med mycket att se. Hotellet är nytt och fräsch och man blir väl omhändertagen. Minus för servicen i restaurangen.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Margareta D
Omdömet skrevs 26 september 2017

Över förväntan på alla punkter. Vi va hos er för att fira min sambos födelsedag . Vi hade med oss vår 10 månaders dotter o det funkade så bra o så skönt att det är ok för er att barn är med. Därav 100% avkoppling

Tack H5675FKsarap