Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
StayForLong
eDreams
Agoda.com
Omdömet skrevs 14 augusti 2018

Med tanke på läge, möjlighet att få någon som helst bit att äta före 17, köket stänger kl 21, påvert inredda rum. Höga priser i matsalen. Priser som motsvarar en bättre resturang i en storstad eller på ett trendigt turistställen.
Maten kanske var väldigt god, men vi kunde inte äta.
Sängarna var sköna. Miljön tyst. Det är på landet.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Kristina F
Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Vilket ställe! Ligger lantligt men ändå nära allt! Köket är fantastiskt bra, frukosten var även den bra. Rummet kändes nytt och välstädat samt stilfullt inredning. Parkering strax utanför dörren.

Tycker nog detta kvalar in till top 10 hotell jag besökt i Sverige!

Rekommenderas starkt åk hit och njut!

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack Skybolt84
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Hotell:
Fräscht boende och fina rum i lantlig idyll. Frukosten som ingår är bra men det fanns bara kalla alternativ samt en förfrågan om man önskade kokt ägg. För högsta betyg hade jag önskat exempelvis äggröra med bacon eller omelett.

Krog:
Riktigt bra mat och en vinkunnighet gjorde vår trerättersmiddag komplett! Exempelvis var rödlöksmarmeladen till köttet gudomlig och den egenodlade tomaten på bruschettan - som serverades ljummen fantastisk. Maten och vinet får högsta betyg. Trevligt och personligt bemötande av kocken tillika ägare av kvinnaböske krog och hotell.

Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack FV L
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Mysigt litet hotell på landet med en familjär känsla. rent och fint överallt, sköna sängar, superservice och god mat. Badmöjligheter i trädgården och fint växthus där det också går att sitta å fika om man vill.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack Ulrika_Sonakull
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Vi övernattade en natt på detta mysiga ställe i samband med vår cykeltur på Kattegattleden. Trevligt bemötande och vi åt en mycket god middag på kvällen. Rent o mycket lugn lantlig miljö. Kan verkligen rekommendera detta trevliga lilla pensionat.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Cbclaes