Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger helt fantastiskt med en hänförande utsikt över havet. Det värt att betala extra för utsikt. Rummen är frächa, ganska stora och uteplats. Miljöcertifierat, bastu med utsikt o badtunnor. Bra frukost. Mycket nöjda.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Thomas E
Liselott A, Gästservice på Hovs Hallar, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej Thomas!

Tack för ditt fina omdöme om oss.
Vi kan bara instämma att hotellet ligger väldigt vackert och med närheten till naturen.

Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Wow - vilken plats. Kvalar in som nummer ett på vår hotell lista. Prisvärt med bästa miljön; havsutsikt från restaurang och de flesta rum, dramatisk natur perfekt för strapatsrika promenader och inte minst bastu och badtunna med havsutsikt. Hit kommer vi återvända. (Sköna sängar och ljus fräsch inredning. Enda negativa att det inte var hel bäddmadrass.)

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Andebark
Waldemar L, Ägare på Hovs Hallar, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Tackar för att ni tyckte om vad vi hade att erbjuda !
Nu hoppas vi på ett fint cykel år
När ni bokar nästa gång så be om rum med hel madrass det finns numera i vår nyrenoverade del !
På återseende!

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Vi hyrde sviten fantastisk med egen bubbel pool på taket. Maten i restaurangen och servicen var toppen. Saknade det lilla extra på rummet ex body lotion schampo ,choklad / praliner på huvudkudden saknade känslan av extra ( det var ju en svit)

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Ambassador178155
Liselott A, Gästservice på Hovs Hallar, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2018

Hej!
Tack för era fina kommentarer om hotellet och vi blir glada att höra att ni haft en så bra vistelse hos oss.

Som ett ISO certifierat hotell och arbetar vi ständigt med att begränsa användandet av engångsförpackningar,
Vi tar till oss era kommenterar om det lila extra i sviten.

Välkomna till oss igen.

Liselott

Omdömet skrevs 6 september 2017

Här bor man med en fantastisk natur inpå knuten. Vi valde ett rum med havsutsikt. Rummet var fräscht och bra planerat. När man satt på terrassen utanför rummet kändes det som att sitta mitt i naturen. Vi tog en lång härlig promenad på stranden och hade tur med vädret, sol och vindstilla. Det var magiskt! Därefter tog vi ett bad i utomhusjaccuzzin innan det var dags för grillbuffe' som var väldigt god. Fin utsikt från restaurangen och levande musik var ett plus i kanten. Även frukosten var god och riklig. Vi saknade ingenting och kommer säkert att åka hit igen.

Tips för att välja rum: Välj ett rum med havsutsikt
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Hassanna
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Tillbringade 2 nätter på Hovs hallar. Hotellet ligger perfekt med vidunderlig utsikt över havet. Några minuters promenad till klipporna och havet. Bra rum med liten terrass med utemöbler. Kändes rent o fräscht, sängarna ok och liten kyl på rummet.
Åt middag en kväll på hotellet, tyvärr arrangerade de ett bröllop samtidigt vilket medförde att volymen bar ganska hög och vi hotellgäster fick äta bakom en viktig. Bra mat men kanske lite väl dyrt i förhållande till det som serverades. Men som sagt toppläge.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
1  Tack 342perg