Omdömet skrevs 6 september 2017

Här bor man med en fantastisk natur inpå knuten. Vi valde ett rum med havsutsikt. Rummet var fräscht och bra planerat. När man satt på terrassen utanför rummet kändes det som att sitta mitt i naturen. Vi tog en lång härlig promenad på stranden och hade tur med vädret, sol och vindstilla. Det var magiskt! Därefter tog vi ett bad i utomhusjaccuzzin innan det var dags för grillbuffe' som var väldigt god. Fin utsikt från restaurangen och levande musik var ett plus i kanten. Även frukosten var god och riklig. Vi saknade ingenting och kommer säkert att åka hit igen.

Tips för att välja rum: Välj ett rum med havsutsikt
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Hassanna
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Tillbringade 2 nätter på Hovs hallar. Hotellet ligger perfekt med vidunderlig utsikt över havet. Några minuters promenad till klipporna och havet. Bra rum med liten terrass med utemöbler. Kändes rent o fräscht, sängarna ok och liten kyl på rummet.
Åt middag en kväll på hotellet, tyvärr arrangerade de ett bröllop samtidigt vilket medförde att volymen bar ganska hög och vi hotellgäster fick äta bakom en viktig. Bra mat men kanske lite väl dyrt i förhållande till det som serverades. Men som sagt toppläge.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
1  Tack Per G
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Trevliga rum (om än i minsta laget) i nya delen. God mat men tyvärr bristande kompetens och service hos serveringspersonal. Skön jacuzzi med havsutsikt. Fria morgonrockar. Fantastiska vandringsleder. Hundvänligt.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
1  Tack Åke Å
Omdömet skrevs 19 maj 2017 från mobil enhet

Mycket vacker natur med fantastiska stenformationer. Kan dock vara lite krävande att ta sig runt när man kommit ner till vattnet om man har svårt att röra sig. Man går omkring på stenblock. Men det är väl värt ett besök för att få se naturens skapelser.

Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack PatrikP63
Omdömet skrevs 19 april 2017

Vi hade beställt hotellvesvistelsen som ett paket på nätet. Vi blev överraskade vilken fantastisk läge hotellet hade. Den ligger precis vid havet. Det finns stenformationer på stranden vilka är sevärda. Maten var fantastisk, bra service och övrigt mycket trevlig personal. Rummet var fräscht. Utsikten från matsalen var fantastisk.
Ett ställe dit vi åker gärna igen.

• Bodde här: april 2017, reste med familjen
1  Tack Mimmi486