973 kr
903 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 2 mars
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 21 juli 2022 från mobil enhet

Fukt-lukt, mögel-doft möter en i dörren. Spartanskt resanderum. Plus för golvfläkt på rummet, då det var 28-30 grader varmt ute. Sköna sängar och lakan. Dags att fräscha upp badrummet. Tyst trots närhet till E6. Frukosten har det mesta men utan kärlek. Trist uppläggning. Skippa det varma, äggröran såg ut som en ugnspannkaka. Stekt falukorv och stekt potatis….. Gott (bake-off)bröd. Städning -dammigt på nattduksbord och lampor.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Kitty L
Omdömet skrevs 19 april 2022

Läget är bra med tanke på hur nära motorvägen det ligger, ljudet ifrån vägen var inte störande.
Men tyvärr så finns mycket att önska av boendet. Vårt rum i annexet med egen ingång luktade fukt och mögel, trasig beklädnad i badrum, men rent.
Betalade extra för hund, men inte ens en vattenskål fanns på rummet

Inget att rekommendera,

Rumstips: Inget att rekommendera, om du inte måste
Datum för vistelsen: april 2022
Tack Göran M
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Fullständigt charmlösa rum, men allt är rent & fräscht & fungerar bra. Mycket praktiskt läge nära vägen.
Ganska stora & väl ljudisolerade rum med egna badrum. Stor skön säng. Frukost i vägkrogen ingår.

Datum för vistelsen: juli 2020
3  Tack fr0k3nfr4k3n
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Ok lunchställe när man har vägarna förbi men inget man åker till särskilt för matens skull. Många bussar stannar här, så ibland är det långa köer. I inglasade uterummet är det jättevarmt och inomhus är ac:n på för fullt, så där kan det istället vara svinkallt. Det mesta på dagens meny har ingen färg eller stekyta alls, så det görs säkert i ugn.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Maria F
Omdömet skrevs 10 maj 2019

Har ätit här tidigare, inget speciellt som imponerar men kaffe och smörgås är ett alternativ som är svårt att misslyckas med. Trevlig personal och snabb betjäning. Lätt att parkera utanför och hyfsat rent i lokalerna.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Lennart2012