Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com109 US$
Expedia.com108 US$
Priceline109 US$
eDreams109 US$
Tripadvisor108 US$
Hurb112 US$
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Ok lunchställe när man har vägarna förbi men inget man åker till särskilt för matens skull. Många bussar stannar här, så ibland är det långa köer. I inglasade uterummet är det jättevarmt och inomhus är ac:n på för fullt, så där kan det istället vara svinkallt. Det mesta på dagens meny har ingen färg eller stekyta alls, så det görs säkert i ugn.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Maria F
Omdömet skrevs 10 maj 2019

Har ätit här tidigare, inget speciellt som imponerar men kaffe och smörgås är ett alternativ som är svårt att misslyckas med. Trevlig personal och snabb betjäning. Lätt att parkera utanför och hyfsat rent i lokalerna.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Lennart2012
Omdömet skrevs 3 februari 2019 från mobil enhet

Passade på att rasta på Rasta, åt deras spättafilé med kokt potatis , kokta grönsaker och remouladsås , gott!
Trevligt att ett fint salladsbord med bröd/knäcke ingick
109kr
Lokalen är ganska stor och trevligt inredd.
Lekhörna m tv för de mindre gästerna.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack 05708GMmonical
Omdömet skrevs 17 november 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig och tillmötesgående personal i restaurangen.
Jag har matallergi och blev fantastiskt bra mottagen.
Jag talade om vad jag inte tål och personalen hjälpte mig att specialsy en maträtt som dom sedan tillagade i en helt egen panna för att inte riskera kontaminering.
Snälla, proffsiga och noggranna.
Tack.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 505anitam
Omdömet skrevs 19 december 2017

Detta ställe är inget jag kan rekommendera. Trångt mellan borden. Mycket folk. Många bussresor som stannar där, långa köer till maten och kaffet. Inte så prisvärt. Maten smakar OK. Toaletterna trasiga lås och tråkiga.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack BirgittaT_13